زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

حال دل می بینم و بر خود ترحم میکنم همچو بیماری که بیند رنج بیماری دگر

خواستگار های مصرانه ی آقای اصغری همچنان ادامه داره...


کمک خواستن از آقای دکتر تا دوستان و همکاران بابام تا مدام حرف زدن و ابراز علاقه کردن تا هدیه فرستادن و شیرینی فرستادن و خیلی حرف ها و کارای دیگه که کاسه ی صبر همه رو لبریز کرده و من رو پیش آقای دکتر شرمنده...


زنگ زدن های شبانه به دکتر، مطب اومدن ها و ادعای عاشق بودن برای دکتر تا بتونه ایشون رو راضی کنه منو راضی کنن:/


دکتر میخنده و سعی میکنه تا من حس بدی پیدا نکنم و به شوخی میگه تو خودتو اذیت نکن خانم دکتر مدلش اونه دیگه ...


این خواستگاری ها حتی با جواب رد مستقیم خودم و تا دم در اومدن خانواده ی ایشون و جواب رد شنیدن از بابا هم قطع نشده...


منتظر دانشگاهم که باز شه و بریم سر کارمون...



#عنوان از طالب آملی