زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

نیکوی دوست داشتنی اما حواس پرت :)

کاپوچینو فردا وقت واکسنشه و من نگران برنامه ی کاری و حواس اکثرا پرت نیکو و نق و نوق های دختریم که کاپوچینو پیششه! 

یعنی فردا بتونن هماهنگ شن صلوات! 


البته بگذریم که نیکو هنوز زنگ نزده کلینیک واکسن رو یادآوری کنه :/

هر چند منم کلی گوشزد کردم... 


امیدوارم گلدونمم خشک نشده باشه از صدقه سری حواس پرته نیکو... 

هر چند اونم یادآوری میکنم هر دوشنبه و پنج شنبه.... 


دلم برا گلدونم و گربه ام تنگ شده.... 


ملالی نیست جز کمبود وقت!

یه بغل کتاب دندون پزشکی از آناتومی بالینی سر و گردن و مورفولوژی دندان بگیر تااااااااااا یک عالمه کتاب رنگارنگ زبان رو میز من جاش خوش کردن و تنها چیزی که این وسط کمه خود منم :/


کل روز رو توو مطب مشغول به ذهن سپردن اطلاعات جدیدیم که دکتر ب بهم یاد میده مابقی روزم مشغول مهمون بازی.... 


و این چنین میشود که کتابام گوشه ی اتاق خاک میخورن! 


بعد مدتها...

امروز رو به عنوان یه دورهمی اساسی توو دل طبیعت توو گوشه ی ذهنم ثبت کردم... 

بجز خاله جان گرد و قلمبه ام و شوهرش همه بودن :)


دلتنگ این دورهمی ها بودم:)


قالب وبلاگ زورکی

دقیقا نمیدونم چه بلایی سر قالب وبلاگم اومده.... 

و همچنان هم به این قالب سرخود عادت نکردم :/

:)

از کل شهر دانشجویی من دلتنگ کاپوچینو و گلدونمم، شدید :)


‏من ماه را دیدَم، خوابیده بود؛ رویِ دریا...

سخت و پر استرس گذشت اما گذشت... 

دارم برمیگردم خونه :)


تیرگی پا می‌کشد از بام‌ها... صبح می‌خندد به راهِ شهرِ من...

مشغول آخرین بدو بدو های قبل رفتن به خونه، هستم... 

یکم جولای آخرین امتحان مونه، بعدش یک رااااااااست پیش به سوی خونه... 



کاپوچینو، دوست کوچولوم، گربه ی دوست داشتنی و با نمکم از سی ام اردیبهشت به دنیای من گره خورده و چه خوب که این اتفاق افتاده:)

و چند روز قبل تر هم گلدونه نارنجی خوشگلم که با گلای بابونه ی آلمانی قشنگ تر شده :)


بعد مدت هااااااااااااااااااااااااااااااا میتونم بگم که خوبم  و خوب تر هم میشم:)



مرسی خدایا، مرسی :)



+مرسی از پیغاماتون و ببخشید که یا جواب داده نشدن یا دیر جواب داده شدن..... 

ممنون :)


*عنوان از سهراب سپهری