زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

mood

اینجا هنوز هم حرف هایی بینِ من و دنیا هست که بینِ من و دنیا میماند.


#یدلله_رویایی


پیرو دو پست قبل

وقتی اتفاقاتی مثل اتفاقای دوتا پست قبل پیش میاد با خودم میگم یعنی من واقعا اینقدر بزرگ شدم؟

حس عجیبیه...


بیسکوییت مادر:)

اصلا عجیب نیست که برای خودم دو تا بسته ی بزرگ بیسکوییت مادر خریدم که با خودم ببرم:)


خب خوشمزه اس:)


چشمای جدید دکتر موشی :)

امروز عینک جدیدم رو گرفتم:)


مادر خانمی میگه شبیه دکتر موشی شدی!  :)


ناگهان خوابی مرا خواهد رُبود من تُهی خواهم شد از فریاد درد...!

دیشب خواب بدی دیدم...

از خواب پریدم،هر چند به یاد دارم آخر خواب تلخ نبود ولی گریه ام گرفت...


خسته ،مضطرب و ناراحت دوباره خوابم برد....



*عنوان از فروغ فرخزاد