زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

بعد از طوفان

روزی که منتظرش بودم بالاخره رسید... 

امشب حالم بهتر از چندماه گذشته است ...☺

همین.... 

خدایا مرسی بابت بودنت.... مرررررررررررررسی❤❤❤❤❤❤

این روزها آنقدر زمین خورده ام که رنگ آسمان را فراموش کرده ام...

بوی خاک میدهند تمام آرزوهاییم....

باز هم مثل همیشه تنها که میشوم

دیوار اتاق پناهم میدهد

بی پناه که باشی،قدر دیوار را خوب میدانی...

...لبخندم را بریده ام،قاب گرفته ام...

...به صورتم آویخته ام...

...حالا با خیالی راحت هر وقت دلم بخواهد"بغض"میکنم...

دلم آغوش میخواهد...نه زن و نه مرد...خدایا زمین نمیایی؟؟؟؟؟

خدایا...

دخلم با خرجم نمیخواند،

کم آورده ام...

صبری که داده بودی تمام شد!

ولی دردم همچنان باقیست...

بدهکار قلبم شده ام!

میدانم شرمنده ام نمیکنی...

باز هم صبر میخواهم...

کم نیستند آدمهایی که حالت را میپرسند،

اما کم هستند آدم هایی که بتوانی به آنها بگویی:خوب نیستم!