زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

دوشنبه ی عزیز :)

دوشنبه ها یعنی شروع ماراتن هفتگی من ولی با تمام دوندگی و خستگی دوستش دارم :)


:)

اونقدر بدو بدو میکنم این روز که اصلاً رمقی برا نوشتن نمیمونه! ولی بازم خوبم خدا رو شکر :)


:)

بعضی آدما شبیه خواب بی دغدغه شبای تعطیلن

آااای می چسبن 

آآاای می چسبن

یکی از همینا باشه کنارتون

بچسبه بهتون

بشینه به دلتون

بشه پنجشنبه تون 


 #پریسا زابلی پور


پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست از بس که گره زد به گِره ، حوصله ها را...!

شبیه موجا که به صخره میخورن!

برمیگردن! اما بازم جلو میرن و میزنن به دل صخره و بازم برمیگردن! 


دقیقا همچین حسی دارم! 




*عنوان از محمدعلی بهمنى


بالش من پُر آواز پَر چلچله هاست ...

به طرز خیلی جالبی یه حس خاص نسبت به تابستون پیش رو دارم! 

حس میکنم اومدن و رفتنش تکلیف یه سری چیزا رو مشخص میکنه! 


*عنوان از سهراب سپهری 


اولین 13بدر دور از وطن

13بدر خود را چگونه گذراندید ؟

راس ساعت هشت و نیم امتحان داشتیم!:/


عصرم که تمرین جاناااااااانه :)


+جواب پیغام ها رو هم در اولین فرصت میدم...


بعضی فکرا....

مثلاً بعضی از فکرا باید مثل دونه های برف باشن و قل بخورن بیفتن توو ماگ دمنوشم... 


آب شن... بخار شن.... و تموم شن....