زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

...

من نمى دانم این بى راهه

سرانجام

کجا خواهد رسید،

اما مردم

بعضى مى گویند:

هر کسى تحملِ این تاریکى را ندارد

مجبور نیست

آخرین کبریتِ خود را روشن کند.

پیشگوىِ پیادگانِ خسته آیا

شب هاى طولانى دیگرى

پیش بینى نکرده است...!؟


#سیدعلی_صالحی


‏دیوانه تر از خویش کسى مى جستم دستم بگرفتند و به دستم دادند... ‏

گاها از خودم تعجب میکنم! 

این فکرا چطوری به ذهنم خطور میکنه! بعد اون همه حرف و حرف و حرف چطور همچین نتیجه گیری کردم برا خودم!



+گشنمه! اینم یعنی نتیجه گیری کردم برای خودم... اونم خیلی غیرعادی! البته از نظر خودم معقول! 



*عنوان از سعدی


....

قاصد روزان ابری 

داروگ

کی می‌رسد باران...!؟



نیما یوشیج



تمام....

افتاد و شکست... 


تو همان صبح قشنگى که پس از هر تکرار؛عاقبت این دل دیوانه به نامت خورده

کلی حرف میزنیم و باز برمیگردیم به همون جایی که شروع کردیم... 


زمین و زمانم که بهم ببافی یه چیزیت هس! نمیدونم چی ولی هست! حالا هی فلسفیش کن قضیه رو.... 



*عنوان از سیدمصطفى ساداتی


غُصهِ ها را می تَوان با خَنده ات از یاد بُرد

میز ناهار رو میچینم... 

مامان و لُپ لُپ برمیگردن خونه... 

توو دستاش یه دسته گل نرگس عه :)



*عنوان از آناهیتا محلفی


شهر دانشجویی

اینجا هر فصل دقیقا شبیه خودشه... 

تابستونا جهنم... 

پاییز پر باد و بارون... 

زمستوناشم سرد و سرد و سرد...