زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

این روز ها...

واکسن کاپوچینو رو زدن، مدام هم به دختری که کاپوچینو پیششه یادآوری میکنم که آخر هفته ها اسپری ضد شپش و کنه اش رو هم به کاپوچینو همم به چیتا گربه ی خودش بزنه.... 

به طور مستمر هم پیگیر حال کاپوچینو هستم و هر هفته هم ازش کلی عکس و فیلم میرسه دستم، خوبه و با دوست جدیدش چیتا مشغول تعطیلاته :)


گلدونمم نیکو سپرده به خانوم هایی که میان و خوابگاه رو تمییز میکنن، اونم شکر خدا خوب بود وضعش :)


دایی و خانواده ی پرجمعیتش بعد شش سال اومدن و ما آنچنان درگیریم که من اصلا متوجه نمیشم ساعت چطوری داره میگذره... 


پیگیر حال مربی هم هستم، کسل و بی حوصله اس و این کلافگیش هم بیشتر به خاطر مشکلاتی که جدیدا توو محیط کاریش پیش اومده... 



اگر وقت کنم قصد دارم برم استخر که نزدیک ده پونزده روزه به خاطر همین مهمون بازیا اصلا نمیتونم جم بخورم.... 




جالب و پر سرعت میگذره این روزها :)