زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

تنبل دو متری!!!

زنگ زده میگه کرونا گرفته و به کمک نیاز داره برای پاس کردن واحدهای جراحی و‌ کلینیک...

آخرش هم هر دفعه کلی اسکرین برام میفرسته و دو ساعت خواهش می‌کنه و مشترکی امتحان میدیم...

در واقع من جواب درست رو پیدا میکنم اون روش کلیک میکنه...


خرس گنده تمام این امتحانا رو با مغز من پاس کرده...

هی میگم سینا خودت بخون مثلا قصد داری مسئولیت زندگی قبول کنی ،به اون شادی بنده خدا رحم کن و خودت تلاش کن...


نیم ساعت حرف میزنم و در نهایت بازم ناخواسته برام سوال می‌فرسته...

بچه ی خوبیه ولی به شدت راحت طلب...

خدا به شادی رحم کنه....