زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

اصلا وضعیه!!!

یا داداش دوستم واقعا عادیه و اینکه یهو برام سمنو میاره،کلا منو هر جا میبینه تا لحظه ی آخر خبردار وایمیسته ،منو از اینستا فالو میکنه و دوستم مدام میگه بیا مطب ما بیا بیا بیا و در نهایت بعد جواب نگرفتن از اصرارش یهو میگه باشه پس یه روز منو داداش میاییم مطب شما به همین زودیا!!!یا این دوتا داداش طبیعین و ذهن من شکاک!!!یام واقعا خبری هست و من بیخبرم!!!


خلاصه که مامانم هی میگه نزن خودتو به نفهمی و من و محدثه همچناااااااان با تمام قوا اصرار داریم که مثبت فکر کنیم و بگیم نه بابا طبیعیه!!!


البته بماند که من نمیدونم چجوری وقتی بیان باید برای دکتر توضیح بدم که چرا اومدن وقتی خودمم نمیدونم!!!