زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

زندگی به سبک یک پاندا...

هنوز از دانشگاه چیزی به ما نگفتن ولی از شبکه های خبری کشور دانشجویی خبر دار شدیم که تدابیر ویژه ی دوران کرونا خیلی جدی داره اجرا میشه...

به همین دلیلم کم کم به این فکر افتادیم که احتمالا ترم بعد رو یا لغو میکنن یام درسای تئوری رو آنلاین برگزار میکنن...

از مربی پرسیدم و گفت فعلا که مشخص نیست ولی ...

امشبم از دختری که توو بخش کپی یکی از ساختمونای اصلی دانشگاه کار میکنه پرسیدم و اونم گفت که احتمال داره ترم پیشرو رو هم آنلاین بگذرونین!!!

بله یه ویروس جغله اومد گند زد به همه چی و از اون بدتر در شرایط فعلی کار خاصی هم از دست ما برنمیاد!جز صبر!!!

هفته ی پیشم یه پیشنهاد کاری داشتم که قرار بود سبتامبر برم برای مصاحبه ی کاری که  با این اوضاع اونم پر!!!

به خوابگاهمون هیچی نگفتیم قرار بود بریم دو ماهه برگردیم که الان اصلا مشخص نیس کی میتونیم برگردیم!!!

کلینیکمونم پر!!!!!

 

قشنگ پانداوار دارم زندگی میکنم!به خاطر کرونا حتی نمیتونم برم کارآموزی!!!

 

البته نگران نباشید چون من عصری رفتم یه جعبه شیرینی و یک عالمه بستنی خریدم و اصلا هم از اینکه بعدتها اینقدر طولانی خونم و انگار قراره همچنان بمونم ناراحت نیستم!مامان و بابا و لپ لپم همین حسو دارن...

 

ببینیم چی میشه....