زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

شدیدا پر توقع!!!

امتحان امروزم گذشت با نتیجه ی عااااالی...

یه بحث مختصرم با همکلاسی اردنیم داشتم!!

دقیقا 10 دقیقه قبل امتحان زنگ زده تایم امتحان امروز با اون درسی که افتادم یکیه حالا من چیکار کنم!!!

بهش توضیح دادم که امتحان کورس خودمون رو حتما باید بده و برا اون یکیم باید قبلا بهم خبر میداد نه الان ده دقیقه قبل امتحان!!!

زنگ زدم به معاون دانشکده و ازش خواهش کردم که برای درسی که افتاده استثنا قائل شن   و بذاره اون درس رو فردا آنلاین امتحان بده.

اونم شکر خدا اذیت نکرد و گفت با اینکه باید از قبل اطلاع میدادین ولی بازم بگو عکس کارت دانشجوییش رو بفرسته فردا امتحان بده هر چند که روز تعطیله!

کلی تشکر کردم و برگشتم بهش توضیح دادم!

در کما تعجب برگشت و اصرار کرد که امروز امتحان بده هر چقدر توضیح دادم شدیدا مقاومت میکرد درباره ی قانع شدن!!!!

بعد از کلی توضیح منو اصرار اون برای نفهمیدن در نهایت معاون دانشکده باهاش حرف زد و بعد یک ساعت تونستیم قانعش کنیم!


یعنی این حجم از بی مسئولیتی و پر توقعی یه نوع بیماری محسوب میشه!!!!