زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

زتدگی در جریانه....

گوشی من معمولا یا صدای زنگش بلند میشه تا دینگ پیاماش!

 

میتونم بگم روزی نیست که تلفن بدست مشغول حل کردن مشکل بچه ها نباشم!البته بابا هم گاها به شوخی تیکه میندازه که حجم کاری تو از حجم کاری منم زیاد تره و اصلا هم جا و تایم مشخصی نداره!

 

راستم میگه!توو هر ساعت شبانه روز مشغولم،ساعت سه ی صب ،ظهر،عصر،ده شب ،دوازده شب!

 

منم جواب بابا رو با خنده میدم و میگم در حقیقت این  حتی یک سو م از مشغله ام توو شهر دانشجویی نیست!

 

مامانم هم معمولا از مشغول بودن من شاکیه!

 

 

 

دوستام معمولا غر میزن که خدا به داد کسی که قرار با تو زندگی کنه برسه !یه آدمه  دائما مشغول کا ر ازصب تا ظهر دانشگاهه  و تا خرخره غرق درس و همکلاسیاش و مشکلات کلاسه از اونجام یه راست میره سرتمرین مابقیم سر کاره ،آخر هفته هام بعد کار میره دورهمی !!!یعنی فول تایم!!!

 

حق دارن...من معمولا فقط بهشون میخندم...

 

گاها غر میزنم اما از چیزایی که هست ناراضی نیستم...

 

تازه امتحانای بچه هایی که یه واحدی رو افتادن توو راهه هنوز تا تکمیل لیست و فرستادن اونا وقت دارم...