زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

رخش جدید!!!

بعد هفت سال گوشیم رو عوض کردم!

چه روزایی که توو دانشگاه اتفاقی از دستم افتاد زمین و آخ نگفت...

یا توو خیابون افتاد و من هربار گفتم ایندفعه دیگه ترکید اما خب هیچیش نشد!

من کلا درباره  ی مواظبت از گوشی موجود سربه هواییم پس خیییییلی از گوشی قدیمیم ممنونم که کلی معرفت به خرج داد این همه سال کار کرد تا در نهایت بابا خودش رفت گوشی جدید رو پسندید و فقط منو برد تا ببینه اگه منم اوکیم  بخره...


به طور اتفاقی دو روز بعد گوشی مامانم خراب شد و برای مامانم گوشی جدید خریدیم...


باید بگم که الان منو و مامان داریم سعی میکنیم به گوشیای جدیدمون عادت کنیم...