زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

سین

  

دارم یه ویدیویی رو توی اینستا نگاه میکنم که آقاهه داره میگه اگه چیزی رو واقعا دوست دارین تحت هیچ شرایطی ولش نکنین ،اجازه بدین در عین دوست داشتن بزرگتون کنه ،همون آن پیام میده....


بعد 59 روز پیام داده حالمو میپرسه و گلایه میکنه که چرا حتی یه بارم حالشو نپرسیدم...


میگه هنوز مشخص نیس موندنیم یا رفتنی....میگه باید خوب روش فکر کنم...


نه دعا میکنم بمونی نه اینکه بری....میگم  دعا میکنم هر چی به صلاحته همون برات اتفاق بیفته...


میگه اسممو نمیگا همش فامیلیم رو صدا میزنی یا میگی آقای نماینده....


میگه خستم.... و من میگم به خودت سخت نگیر میگذره...



دارم فکر میکنم چی حس میکنم...

راستش دقیقا نمیدونم....

دارم به حرفای اون آقاهه فکر میکنم....

دارم به خودم فکر میکنم...

من هنوز جوابی برای خودم ندارم...