زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

:/

از سری توصیه های من اینکه کلا توو پیج اینستا تون فامیلا رو فالو نکنین یا حداقل نذازین اونا شما رو فالو کنن... 


دخترخاله جان ِ جان همین تابستونی که گذشت گیر سه پیچ داد که منو فالو کن.... منو فالو کن که منم میخوام فالوت کنم... 


منم هی از این گوش گرفتم از اون یکی در کردم تا در نهایت اومد نشست کنارم گف بده گوشیتو خودم فالو کنم.... 


هیچی دیگه الان سه ماهه فالوش کردم.... هر وقت پستی میذارم که یه نفر توشه اما ایشون نمیشناسه زود تند سریع دایرکت میده میپرسه این کیه ؟


عزیزم مگه بازجویی عه! 

شیطونه میگه بلاکش کن! 

پوووووووووووف!