زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

سُخن این است که ما بی تو نخواهیم حـــیات...

توو کلاسم که یه زمزمه ای به گوشم میرسه.... 

"هربار این درو محکم نبند نرو...."

آهنگ ماکان بند اینجا! 

بعد کلاس میپرسم ببخشین اینجا کی آهنگ ای/را/نی گوش میده... 

یه آقای جوون میاد جلو و میگه من... از شرکای این موسسه اس... 


میپرسم شما فارسی بلدین ؟

جواب میده نه ولی ترجمه اش رو از اینترنت پیدا میکنم... 

میپرسم چه جالب! 

میگه به نظرم زبون فارسی زبوون شیرینی عه :)

میگه صدای مرتضی پاشایی رو خیییییلی دوس دارم ،همین طور محسن یگانه... 


میگه من ماه قبل ایران بودم... 

بازم قراره برم.... 


بعد مدتها یکی رو پیدا کردم اینجا که کشورم رو میشناسه.... جالبه! 


*عنوان از حافظ