زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

ماهی تنهایِ تنگم، کاش دست سرنوشت برکه‌ای کوچک به من می‌داد، دریا پیشکش!

وقتایی که خیییییییییییییییییلی غمگینم یا خیییییییییییییییییلی عصبانی ،میخوابم... 

ساعتای خوابیدنم رابطه ی مستقیمی با حالم داره ....


اینجور وقتا خوابمم سنگین میشه... 

مثل اینکه برای چند ساعت میمیرم... 


بعد مدتهاااااااااا گریه کردم... 

وسط روز خوابیدم و آخر شب بیدار شدم ...

هم عصبانی بودم هم غمگین... 

حالا هم ساکت شدم... 

بگیم لال درست تر عه... 

اینم عوارض همیشگی این همه خوابیدن عه... 

حالا خالیم.... خالی... خالی از هر چی...



+من خزیدم در دلِ بستر
خسته از تشویش و خاموشی
گفتم:
ای خواب
ای سرانگشت کلید باغ‌های سبز !
چشم‌هایت 
 برکه‌ ی تاریکِ ماهی‌های آرامش 
 بِبَر ..
 با خود مرا به سرزمینِ صورتی رنگِ پری‌های فراموشی ...

#فروغ_فرخزاد


+عنوان از سجاد سامانی