زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

همیشه غایب!

عروسی دختر خاله روزای آخر شهریور عه و من متاسفانه مثل مابقی عروسی های فامیل بازم نمیتونم توو مراسم شون باشم... 


بگذریم که خاله میگه وقتی یادم میفته قرار نیس بیاین جلو خودم رو میگیرم که گریه کنم بعدم یه چندتا جمله ی محبت آمیز! نثارت میکنم که مثل همیشه توو هیچ مراسمی نیستی!! 


دیگه فک نکنم لازم باشه بگم اون جملات محبت آمیز چیه! 


+خوب نبودن من توو هر مراسمی یه واقعیت عه! همیشه این مراسمی میخورد به امتحانات و کلاسای من! عروسی خاله و حالام دختر خاله  ،پسر عمه ها ،پسر عمو ،عروسی دوستم ،عروسی دختر عمه و عمو ها! کلا توو مراسم بیشترشون نبودم! حتی بعدا که بچه دار شدن توو اون مراسمام نبودم! یعنی کلا از حافظه ی فامیل دارم پاک میشم با این غیبتای طولانی مدتم!