زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

گانگستر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نهال پیام داده که نساء من باید یه چیزی بهت بگم... 

میگم بگو... 

میگه من و پویا الان یه مدته با هم رابطه داریم... 


بهش تبریک میگم و میگم که به خودش که تبریک گفتم الانم به تو تبریک میگم عزیزم ،از خوب بودن حال هر دو تون خیلی خوشحالم :)


پیام میده "مرسی گانگستر گروه! شنیده بودم گانگستر گروه بودی!! تو قبلا خبر داشتی ؟هیچ خبریم ازت پنهون نمیمونه! "

میگم کی ؟من ؟گانگستر گروه ؟من ؟

میگه آره دیگه! 

میگم دوستای مشترک من و تو مهسا و پویا ان.... اعتراف کن که کدوم شون همچین حرفی زده ؟

هیچی نمیگه... 


برا پویا voice میفرستم اینا چیه به این گفتی ؟

میگه اینا رو من گفتم ؟

میگم یا تو گفتی یا مهسا... 

میگه فک نکنم من گفته باشم ولی اگرم من گفتم جان خودم دروغ نگفتم! وجداناً کی جرئت میکرد تو رو اذیت کنه!! ولی گانگستر رو خوب اومده چون به وقتش ازت میترسن! 

میگم خاااااااااااااک تو سرت پویا! 

بعدم که ایشون غش غش میخند عه! 


اینام دوستای خل و چل منن.... 


حالا خوبه آلزایمر دارن بعداً به گوشم میرسه چیا میگن :)