زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی؟ تو خود آفتاب خود باش و طلسم کار بشکن

اونقدر گفتم این روزا عین خرس قطبی میخوابم که دو شبه پشت سر هم یا خیلی کم میخوابم یا اصلاً نمیخوابم! 


اصلاً شب امتحان خر است! 

خود امتحانم خر است! 


به گمونم من تا آخرین روز عمرم همیشه یه چیزی پیدا میکنم که تهش باید بیخوابی بکشم و صبح زودم برم امتحان بدم... 


یه زمان مدرسه ،یه زمانی کنکور ،حالا کلاسای تابستونیم ،یه ماه دیگه هم که دانشگاه شروع میشه ،چند سال درگیر عمومیش بعد تخصصش ،مطمئنم برا بعدشم داوطلبانه خودم براش یه فکری میکنم که یه لحظه بی استرس نگذرونم شبی رو :)


*عنوان از شفیعی کدکنی