زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

اخبار به وقت پویا!

کلا پویا موجودی عه که از استوریاش قشنگ میشه فهمید توو چه مودی عه! یعنی یه درصدم استوری بی ربط به حالش ، نمیذاره! 


استوری گذاشته و کلی گله کرده از آقای نون که گند زده تو انتخاب رشته اش.... 

میگم بچه چرا اینجوری میکنی تو که از چندتا دانشگاه دیگه قبول شدی ؟


میگه بیخیال اصلاً کلا دارم میرم یه کشور دیگه.... 

میگم کجا ؟

میگه فلان کشور.... 


گپ میزنیم.... میگه تعریفات از من جواب داده...

میگم چه تعریفی ؟

میگه اونقدر پیش دوستات گفتی این پویا پسر گوگولی عه که همه فکر میکنن من بچه ام.... 

میگم بنده خدا تا اینجاش که تخریب بوده! 

میگه آره اما بعدش جواب داده.... 

میگم کی ؟

میگه حدس بزن... دو ساعت اسم شمردم آخرش رسیدم به اسم نهال! 


هیچی دیگه کلا مثل بچه ی آدم به آدم خبر نمیده.... یهو تو رو شوک میکنه! 

مدلش اینطوری عه :/



شوک سومم بعد رفتن به یه کشور دیگه و عاشق شدنش اینکه قرار با نهال برن....


میگم این که شد سفر عشق !

میگه بی ادب ما داریم میریم دانشگاه سفر عشق چیه ؟بعد هر هر میخند عه! 


بعد از دو سه ماه بی خبری... امشب کلی خبرای یهویی بهم داده فقط الان تو شوکم! 




+یه دوستی درباره ی دانشگاه و شرایطش پرسیده بود... به خاطر امتحان فردام هنوز وقت نکردم پستی بنویسم ولی در اولین فرصت حتما :)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.