زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

دلتنگی اگر واگیر داشت می بوسیدمت ...

دخترخاله میپرسه برای عروسی من چی میپوشی ؟

میگم حالا تو اول تاریخ دقیقش رو مشخص کن من یه فکری به حال خودم میکنم... 


جعبه ای که توو دستشه رو پرت میکنه سمتم و میگه به خدا کشتمت اگه عروسیم نیای! 

میگم خوب تا ایرانم بگیر این مراسم رو که بد قول نشم... 

میخنده میگه ایشاا... همین تابستون... 


میخندم و بهش نمیگم که باید یه سر برم و کارای ثبت نام و خونه رو انجام بدم و برگردم و کلاسامم به احتمال زیاد از شهریور شروع میشه... 


فقط به حرفای دختری که یه سال ازم کوچیکتر عه با لبخند گوش میدم :)