زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

اینجانب نمونه ی بارز ز گهواره تا گور دانش بجو هستم

برگشتم... 


اگه کارا درست پیش بره مرداد میرم برای ثبت نام دانشگاه و به احتمال زیاد از شهریور کلاسا شروع میشه... 


بابا و مامان رسماً اعلام کردن که ما فقط دندان خوندنت رو حمایت میکنیم و اگرم بخوای پزشکی بخونی باید بدونی ما راضی نیستیم... 


بعله! 

اختلاف نظر بیداد میکنه... 

البته بنده و بابا حرفی نمیزنیم و اعتراضیم نمیکنیم ایشون مامی بنده هستن که هر یه ساعت یه بار برا خودشون کنفرانس تشکیل میدن... 


اینم بگم که من توو امتحانای دوتا کشور که از لحاظ زبان کاملاً با هم فرق دارن شرکت کردم... 


در نهایتم با وجود قبول شدن توو امتحان زبان کشوری که 32روز مهمونش بودم ،موندم برا تکمیل ظرفیت که بابا گفت به استرسش نمی ارزه بیا برو همینجا فقط 6ماه بنده باید مجدداً زبان آموزی داشته باشم... این کشورم 3تا زبان توش رایجه که با این حساب وای به حالم :)


نظرات 10 + ارسال نظر
بریدا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 06:22 http://eshkaft.blogsky.com

به به خبرای خوب^_^
موفق باشی بهمنی جان :)

بریدا :)

مرررررسی عزیزم

سرن شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 17:35 http://serendarsokoot.blogsky.com/

سلام موفق باشی
خیلی خانواده ی خوبی داری! بیشتر دوست دارند زندگی کنی و از زندگیت لذت ببری و چندان سختی ای هم نکشی! خدا حفظشون کنه!

سلام :)
خوش اومدین


آره واقعاً قبول دارم که خانواده ی خوبی دارم... شکر خدا

مرسی

x شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 10:20 http://malakiti.blogfa.com

به سلامتی عزیزم
امیدوارم موفق ترین فرد ِ راهی که در پیش میگیری بشی

هانی :)
مررررررسی عزیزم :)

nafa_s جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 17:51

مرسی:)
موفق باشی عزیزم^__^

مرسی :)
همچنین :)

nafa_s جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 15:46

هزینه دندون چقدی هست در سال؟تو هر دوتاشون،
یه سوالم داشتم:
پانسیون تحت مدیریت دانشگاه میگیری یا خودت میگردی تو شهر خونه پیدا میکنی ؟
میخوام ببینم پانسیون اجاره ای با مدیریت و مسئولیت خود یونی هست؟

هزینه هاش که با باباس ...دقیقش رو باید از خودش بپرسم بهت بگم... ولی حدودی فک کنم نزدیک 20تومن میشه!

خودم به مسئولیت خودم میرم یه خونه ی مستقل میگیرم...
با پسر کوچولو و مامان میرم...

nafa_s جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 11:43

هزینه هاش چطوریاس؟
خوابگاه میدن؟
یکم توضیح میدی؟

هزینه هاش بالاس...
کشوری که توش قبول نشدم هزینه هاش به مراتب بهتر بود...

دنبال خوابگاه نبودم ،خونه میگیرم به خاطر همینم چیزی درباره ی خوابگاه نمیدونم ...

خوب اون کشوری که رفتم برای امتحاناش فقط ظرفیت دانشگاهاش کم بود و الا مشکل دیگه ای نداشت...
در مورد کشوریم که دارم برای ثبت نام دانشگاهش آماده میشم باید بگم در اصل مهم ترین فاکتور داشتن یه حامی مالمالی خوبه که کم نیاره...

بازم اگه چیزی رو میخوای بدونی بپرس ،بدونم جواب میدم...

من مبهم جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 09:42 http://manmobham.blog.ir/

به سلامتی رسیدنت به خیر.
بنی بورس شدی؟؟؟؟

مرسی...
نه با هزینه ی خودم میرم...

nafa_s جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 08:44

به به مبارکه:)
پس از الان شروع شد تعطیلاتت، استفاده کن، حالشو ببر؛ )
خوش ک چه عرض بنمایم ، با استرس میگذره:)
هنوز نمیگی کجاس این کشور؟ از فوضولی مردم :دی

مرسی عزیزم :)

کشوری که توش قبول نشدم بهتر بود...
یه جایی دیگه....

محمد جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 00:42 http://seventhsky.blogsky.com/

چقدر این کشور و اون کشور شد!! گیج شدم
الان تو امتحان موندی؟ یا تو کشور؟

توو امتحان ورودی دوتا کشور شرکت کردم...
توو یکی موندم برا تکمیل ظرفیت اما توو اون یکی همون بار اول قبول شدم...

امتحان زبان کشوری که توش موندم برای تکمیل ظرفیت قبول شدم اما اصلاً امتحان زبان کشوری که توش قبول شدم رو ندادم و نمیدونم چون توش به سه زبان زنده ی دنیا حرف میزنن که این یعنی باید سه تا زبان یاد بگیرم قبل شروع درسای مربوط به رشته ام....

بازم شفاف سازی کنم ؟

ali پنج‌شنبه 4 خرداد 1396 ساعت 23:43 http://www.jahan13.ir

سلام
وبت خیلی خوبه خوششحال میشم دوباره بیام تا حمایت کنم ازت و بروز باشی راستی همان طور که باید بدونی داشتن لینک در صفحاتی با پیج رنک بالا تاثیر بسیار زیادی در رتبه و سئوی شما در گوگل خواهد شد ، وب سایت من با تمامی وب سایت ها و وبلاگ ها با هر پیج رنک و رتبه ای ، تبادل لینک میکند ،، این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و شما به راحتی و در کمترین زمان میتوانید با ما تبادل لینک داشته باشید و لینک تون رو ثبت و مشاهده کنید که با تبادل سه طرفه رتبه سایتت توی گوگل میره بالا این تبادل هم برای من خوبه هم تو امتحانشم مجانی !
این میتونه یه شانس خوب باشه!
منتظرتم...
www.jahan13.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.