زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

عروسک

داریم با بچه ها حرف میزنیم... 

سلام میده و میاد میشینه... 

نگام میکنه و چیزیم نمیگه... 

میدونم میخواد یه چیزی بگه... 

چیزی نمیپرسم فقط رو به روم رو نگاه میکنم... 

میپرسه تو به غیر من برا کیا کیک بردی ؟

اسم میبرم و اونم گوش میده... 

میپرسم چطور ؟

میگه پس لازم شد برات یه عروسک بخرم... 

نگاش میکنم... میگم عروسک ؟

چرا ؟


میگه تو برام کیک آوردی منم باید برات یه چیزی بخرم دیگه... 

نگاش نمیکنم... میگم عروسک باز نیستم... 

میگه پس چی بخرم ؟هر چی دوست داری بگو همون رو بخرم.... 

میگم هیچی... بین دوستا سر یه تیکه کیک که همچین حرفایی پیش نمیاد... 

میگه ولی من بازم باید یه چیزی بخرم... 

میگم لازم نیست و دیگه چیزیم نمیگم...