زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

رفتن تنها دور شدن نیست ، می‌شود باشی وُ ، از دست رفته باشــــی

برای دوتا از پستای اینستاگرامم پیشنهاد کار گرفتم... 

یعنی زیر دوتا از پستام از دوجای مختلف توو دو کشور مختلف دعوت به کار شدم... 


هر دوشون ازم خواستن اگه تمایل به کار دارم با نمونه کارهام راهی اونجا شم... 

از وب سایت هر دو چک کردم ،هر دوشون معتبرن... 


هم اتاقی میگه دیووووووووووووووووانه چرا جواب نمیدی بهشون ؟

میگم قصد ندارم جواب بدم عکاسی برای من فقط یه سرگرمی عه نه شغل... 

چندتا خاک بر سرت نثارم میشه و بعدم دیگه چیزی نمیگه... 


میترا دیروز بهم میگه پستات رو چک کردی ؟

میگم چطور ؟

میگه فلان جا دعوت به همکاری داری میخوای بری ؟

میگم دیدم ،نه جواب نمیدم... 


*عنوان از مرجان پور شریفی