زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

یک عذر خواهی به خودم بدهکارم

امشب با  «خودم»  قرار دارم!

می خواهم بنشینم رو به رویش؛

دست هایش را بگیرم و با مهربانی 

گونه های خیسش را پاک کنم!


می خواهم مرا از ته دل به خاطر ظلم هایی که در حقّش کردم ببخشد

ببخشد 

اگر حواسم به چشم هایش نبود!

ببخشد اگر ناخواسته

آدم های کوچک را به حریم دلش راه دادم و

گذاشتم بی صدا بشکند؛


حالا روزهای زیادیست

یک عذر خواهی به خودم بدهکارم؛

باید امشب دست در گردنش بیندازم

پیشانی اش را ببوسم 

وَ به «خودم» بگویم:

مگر من مُرده ام که تو اینهمه تنها باشی


#مینا_آقازاده