زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

یکنفر باید باشد که در زندگی کنارتان باشد ، اما تنهاییتان را از دست تان نگیرد!

تنهایی بد نیست ، اما خوب هم نیست، تنهایی همه چیز را در دراز مدت بی دلیل مهم می کند . 


تنهایی باردار است و مدام در حال زایمان، وسواس ، نفرت،خشم، اما بچه های خوب هم زیاد دارد، آرامش،سکوت،فکر،حتی بچه خوبها در تنهایی من بیشترند...


اما یک نفر که تنهاییش را با شما نصف کند ، نعمت بزرگیست!


یکنفر باید باشد که در زندگی کنارتان باشد ، اما تنهاییتان را از دست تان نگیرد!  


کاری کند تا تمام بچه بد ها را سقط کنید...من یک مامای درجه یک سراغ دارم



صابر_ابر