زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

:)

گَر مرد رَهی غم مَخور

از دوری و دیری


دانی که رسیدن

هنر گام زمان است‌...


#هوشنگ_ابتهاج



نظرات 8 + ارسال نظر
Meredith جمعه 30 مهر 1395 ساعت 13:53

:) یک زمانی دوست داشتم این شعر رو.حالل که فکر میکنم چقدر از اون زمان گذشته! انگار یک عمر پیش بود!

یعنی میگی پیر شدیم؟

نادیا چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 12:15 http://world94.mihanblog.com/

درود بر مهربون:)
.
گروه سرود نادی تقدیم می کند
.

ما رسم ادب به جا آوردیم
دوستان را هرگز پشت سر نه انداختیم
بماند دیگران به ما لطفی نداشتند
آب و خاکستر من را می پنداشتند
.
با کمال احترام نادیا :*)

این گله و شکایت بود بانو؟

فائــــــــزه جمعه 23 مهر 1395 ساعت 16:50

من این شعرو زدم ب دیوار اتاقم:)

فائــــــــزه جمعه 23 مهر 1395 ساعت 16:49

و این چنین نسا بانو وارد میشود
دی دی دیرینـــگ
چطوری بانو؟؟؟:))
معلومه کجایی

سلام گل دختر:)
فائزه آدرس جدید وبت رو بذار که من یادم رفته

چوپیا جمعه 23 مهر 1395 ساعت 00:32

دلژین پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 21:27 http://delzhin313.blogsky.com

خوبی ؟

اوهوم
تو خوبی؟

x پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 19:45 http://malakiti.blogsky.com

خوش اومدی عزیزم :)

مررررررسی

شادی رنگارنگ پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 18:54

تو کجاااااا بودییییی؟
هزار جور فکر اومد تو ذهنم
کوجااااااا بودی اخههههههههه؟؟؟
بیا پاسخو باااااااش
کنکورت چی شد؟
خوبی؟؟؟؟

یا خداخونسرد باش
چشم اومدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.