زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

حرف بی ربط!

تا حالا براتون پیش اومده که توو یه آن یه حرفی از کسی بشنوین که خشک تون بزنه! 

مخصوصا اگه رابطه تون با طرف مقابل رسمی باشه!

مخصوصا اگه بین یه جمع 10-15نفره باشین!

نه بتونین حرفی بزنین و نه اخمی کنین !

اونقدر آنی باشه و صدالبته غیر منتظره که نه تنها خود شما بلکه مابقی اون جمع هم برا یه لحظه ساکت شن و همدیگه رو نگا کنن! 


یه کلمه مثل "خوشگلم " !


من فک میکنم طرف مقابلم یه لحظه کاااااااااملااااااااااا قاطی کرد که از اون کلمه استفاده کرد... 


من فقط دیگه اون آدم رو نگا نکردم و زل زدم به کاغذایی که جلوم بود...

مابقی آدما فقط ریز ریز میخندیدن و با تعجب هم دیگه رو نگا میکردن... 

به گمونم باید یه لحظه هُول کرده باشه... چون واقعاً بی ربط بود!! 



نظرات 10 + ارسال نظر
Sara چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 10:14 http://commaa.blogsky.com

برات کامنت دادم فک کنم نیومده نسا:(

اومده :)

Sara شنبه 26 تیر 1395 ساعت 10:29 http://commaa.blogsky.com

چرا کامنتدونیت بستس:( مجبور شدم بیام پایین کامنت بدم ببخشید:) اون پستی که درباره مادرت و خودت نوشتی واقعا به دل نشست..فک میکنم خیلی دوسداشتنیه که کسی حاصل عشق باشه نه؟ میدونی حق با مادرته تو خیلی عاقل و منطقی هستی..من با خوندنت فکر میکردم27-28 ساله باشی..یعنی جالبه یه دختر 20 ساله ایقد فهیم و بادرک باشه اونم تو این دوره از زندگیامون:)

سلام :)
مرسی عزیزم نظر لطفته :)

Meredith سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 21:50 http://san-antonio.blogsky.com

خخخخخ خوب با توجه به کامنتا که خوندم احتمالا ایشون همیشه به خانومش و دخترش و دختر های خواهر و برادراش میگه خوشگلم...و یک جوری قاطی کرده و این حرف رو زده.ینی توی ضمیر ناخودآگاهش بوده این.مثلا ک استاد داشتیم به دخترا میگفت مثلا مردیت جون!! پسرمرد بودا.به پسرا میگفت اشکان جان! :)) عزیزم هم یبعضی هاشون میگفتن.اما اغلب یا اسم رو صدا میزنن یا اگه خیلی مهربون باشن میگن دخترم.
در هر حال؛ خوشگلم چطوری؟ خخخ

بابا این بنده خدا خیلی جدیه...
اصلا سابقه ی همچین چیزاییم نداره...
گاها یه حرف بی ربط یهویی اینجوری مشکل ساز میشه...
احتمالاً تیکه کلامش توو خونه بوده :)


مرسی شما خوبی ؟:)

آبجی فائزه دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 10:18

خوبم ولی کمی بهم ریخته ام!!
بی نظمی عجیبی بر زندگی ام حاکم است:)

همه گیر... فقط مختص تو نیس.....

ابجی فائزه شنبه 12 تیر 1395 ساعت 17:39

هیشکی مثل من درکش نمیکنه
خیلی برام اتفاق افتاده
لا مصب بد چیزیه:))
...
خودت چطوری؟؟:)

حالا گذشت....

مرسی تو خوبی ؟

سلام خوشگلم چطوری؟ :)

خوبم :)

شادی شنبه 12 تیر 1395 ساعت 00:18

شوخی کردم دختر

شادی جمعه 11 تیر 1395 ساعت 19:06

:))))
ایشالا که منظور دار گفته:)))خخخ:)))
میارکه:)))
عروس چقدر قشنگه..ایشالا مبارکش باد:)))
البته الان تمرکزت رو کنکور باشه

نهههههههههههههههه!
اصلاً قضیه اینطوری نبود!
بعدشم طرف پسرش هم سن منه !حتی از منم بزرگتر! یعنی اون چیزی که فک میکنی نیس!

نادیا پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 12:33 http://world94.mihanblog.com/

درود بر شما
.
ای بابا اینکه شکالی نداره چقدر سخت میگری
.
از قدیم گفتن ماه پشت ابر نمیمونه: دی

سلام نادیا جان :)
یه چیزی مثل اشتباه لفظی بود...

بله ؟ماه ؟ابر؟

Sara پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 01:30 http://Www.commaa.blogsky.com

وای از زیر دستش در رفته:)) بیچاره طرف:)))

دقیقا یهویی شد!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.