زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

یَا مُغِیثَ مَنْ لا مُغِیثَ لَهُ ( اى فریادرس آن کس که فریادرسى ندارد)

خاله ته تغاری زنگ زده میگه 

-امشب رو درس نخون فقط بشین و دعا کن... شاید واقعاً تقدیرمون رو امشب مینویسن... 


من همیشه با خدا حرف میزنم ،به زبون خودم ،به روش خودم... 

شنیده... همیشه شنیده... 

همیشه هم بهم ثابت شده به فکرمه ،مواظبمه... 

الانم باهاش حرف زدم... برا هر کسی که خاطرم بود دعا کردم... 

میگن دعاهامون در حق همدیگه مستجاب میشه... 

امیدوارم دعاهای خیرمون در حق همدیگه مستجاب بشه... 


دلم گرم  ِ خدایی که همیشه برام خدایی کرده....


برای تک تک تون سلامتی و بهترین تقدیر رو آرزو میکنم... 

التماس دعا :)



نظرات 7 + ارسال نظر
Meredith سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 21:52 http://san-antonio.blogsky.com

چرا کامنت هاتو میبندی؟ :)) الان ذوق زده شدم دو تا پست پیدا کردم که بازه کامنتش
مثل بچه ها که دیوار پیدا میکنن خط خطی میکنن :)))

خط خطی کن :)

ابجی فائزه شنبه 12 تیر 1395 ساعت 17:35

برا منم دعا کردی؟؟
منم تو یادت بودم؟

:)

بریدا یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 20:21 http://brida.blogsky.com

منم یادت بودم؟

با کنکوریا هم دردم :)

نادیا شنبه 5 تیر 1395 ساعت 12:11 http://world94.mihanblog.com/

درود برشما التماس دعا
.
مچکرم ازت که بهم سر زدی درسته متن خوبی بود زاییده یک اندیشه همیشه زیباست

سلام خانم

:)

من که شب‌ها ره تقوا زده‌ام با دف و چنگ
این زمان سر به ره آرم چه حکایت باشد

چه قشنگ....

mahsa شنبه 5 تیر 1395 ساعت 04:57

برا منم دعا میکنی نسا


امیدوارم بهترین ها برات اتفاق بیفته :)

نفس جمعه 4 تیر 1395 ساعت 22:56

التماس دعا مهربون ِِ من

امیدوارم بهترین ها برامون اتفاق بیفته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.