زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

کنکوری نوشت!

+اگه کسی شبا نمیتونه  بخوابه بهش توصیه میکنم برای کنکور سال بعد ثبت نام کنه!مطمئن باشه با این کارش تحت هر شرایطی میتونه هرجا!حتی تو تاکسیم بخوابه! 


+یکی از سوالام که هنوز جواب داده نشده اینکه چرا مامانم همیشه میگه "ظرفا رو من میشورم!" خوبه حالا هر روز خودم ماشین ظرف شویی رو خالی میکنم!! 


+کنکوری موجودی ِ که وقتی کم میخوابه بهش میگن چرا کم میخوابی ؟

وقتیم 6-7ساعت ناقابل میخوابه بهش میگن تو که کل روز رو میخوابی! :/

حالا اونیم که این حرف رو میزنه توو طول روز راااااااااااااااحت 9ساعتی میخوابه!مابقی ِ روزم مشغول تلفنی حرف زدن با آدمایی که دیروزم باهاشون کمه کم دو سه ساعتی حرف زده! و مثل شمای کنکوری توو سرما و گرما از این سر شهر نمیره اون سر شهر!