زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

فک کن نشنیدم و رد شو...

و دوباره هدایت بحث تا رسیدن به همون آدم همیشگی... 

همون آدمی که این چند وقته کلی ازش حرف میزنی... 

براوو که با جدیت تمام میتونی چندتا جمله ی معمولی رو تا اینجا برسونی که من شک کنم آخه گرم بودن هوا چه ربطی به این داره که چند روزه درگیر کارای شخص مورد نظری! 


چرا فک میکنی درباره ی آدمی که تا به حال ندیدمش باید نظری داشته باشم ؟اونم منی که به قول خودت  دیوارام رو تحت هر شرایطی حفظ میکنم... 

منی که حتی خود تو رو هم پشت اون دیوارا نگه داشتم... 


زدم توو خط نشنیدن... 

دیدی که جملات رو تکرارم کردی اما نه نگاهت کردم و نه حتی نشون دادم که شنیدم... 

خوب شد! حداقل دیگه ادامه ندادی...