زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

گر نگهدار من آنست که من میدانم ،شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

براش حرف زدم و حرف زدم... 

آروم تر شدم :)

خدا شنونده ی خوبیه :)


تصمیم گرفتم یه مدت به هر چیزی که ناآرومم میکنه فک نکنم... 

خونده هام رو مرور کنم و نخونده هام رو تا جایی که میتونم بخونم... 

فعلاً نمیخوام نه به نتیجه و نه هیچ چیز دیگه ای فک کنم... 


سعی میکنم  از تمام توانم استفاده کنم ،نتیجه ش رو هم میسپارم به خدا :)


من به خودم بدهکارم


من به خودم یه عذرخواهی بدهکارم


به خاطر به وجود آمدن روزهایی که مرورشان آزارم می دهد


به این رسیده ام که :


باید ببخشم تا آسوده شوم


مرا ببخش.