زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

زن جنگجو....

بعضی ها جنگجو به دنیا میان و بعضیام ،زندگی بهشون یاد میده که جنگجو باشن!یعنی چاره ای جز جنگیدن براشون نمیذاره...


مثل مادری که برای درمان بچه اش عازم سفر میشه،باید صبرت زیاد باشه و حرفای مفت و باورای غلط رو نشنیده و نادیده بگیری....


ما هنوزم یاد نگرفتیم که آدم بیمارم به اندازه ی من و شمای سالم حق زندگی دارن...هنوزم فک میکنیم دنیا یعنی هر چی که من بهش باور دارم ،هر چی که من!فک میکنم درسته....


یکمم دنیا رو از زاویه ی دید بقیه نگا کنیم....


+ پیج ladantabatabaei  رو توو اینستا خوندم...بعضیا نمیدونم چرا نمیدونن حرفاشون میتونه یه آدم و حتی یه مادر رو اذیت کنه....


چشمانت را ببند و فکر کن روی صندلی چرخ دار به دنیا آمده ای،


این شهر" زنی" را که روی پای خودش  راه میرود،


دوست ندارد!