زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

باید دوباره زاده شوم :)


دارند پیله های دلم درد می کشند


باید دوباره زاده شوم


عاری از گناه


"نجمه زارع"



نظرات 11 + ارسال نظر
فائزه شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 05:45

سلام
مرسی منم برات آرامش آرزو میکنم
آرامشی از جنس خدا...

نه بابا کجا من قبلن با معرفت بودم
از اونجایی خودمو خیلی خوب میشناسم میدونم آدم بی نهایت بی معرفتی ام و متاسفانه بویی از مرام و معرفت نبردم:(

منم دوست دارم مهربون

سلام:)

مرسی عزیزم ...

خنگول

علی امین زاده چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 17:39 http://www.pocket-encyclopedia.com

دوباره زاده شو!
فقط یادت باشه: زاییده شدن، دوباره به دنیا آمدن، دوباره پاک شدن؛ گریه دارد! درد دارد و اشک!

پیر شدن هم واقعیت غم انگیزیه!پیر شدن سنی نه،بالا رفتن سن شادیا و غمات خطرناک تر....

گاهی وقتا بعضی چیزا،بعضی آدما،بعضی هدفا و راه ها ارزشش رو دارن:)

مداد کوچک سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 19:08 http://medadekuchak.blogsky.com

تو را چه بیاموزم ای زن ؟ کیست که سنجابی را قانع کند به مدرسه رفتن ؟ کیست که گربه ای را به آموختنِ‌پیانو وادارد؟کیست که کوسه ای را راضی کند به راهبه شدن ؟ نخستین بمان . چنان که هستی . بی قرار بمان چنان که هستی . مهاجم بمان چنان که هستی .... چه می ماند از آفریقا اگر ببرهایش را بگیری و چاشنی هایش را ! از جزیره العرب چه می ماند اگر جلال نفتش را بگیری و شُکوه شیهه اش را ! زن است که شعر را می نویسد و مرد امضایش می کند . زن است که بچّــه را می زاید و مرد در مسیرِ زایشگاه پدر می شود .... " نزار قبانی "

یک زن
اگر بخواهد
حتی می تواند
با صدایش تو را در آغوش بگیرد !

"ایلهان برک"

باید آفرین گفت به حسن انتخاب بانو:)

سهیلا سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 16:17 http://rooz-2020.blogsky.com/

تولدی دوباره
هیجان انگیزه....

هیجان انگیز و سخت شاید!تجربه های جدید و البته با یه امید به ته این مسیر...به قدم به قدم این مسیر....
امیدوارم بتونم:)

فائزه سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 01:50

عی بابا
قبلن مهربونتر بودیا
بوس یه نوع هدیه اس
آخه آدم هدیه رو رد میکنه؟

من غلط بکنم نذارم تو خوب باشی
آشتی؟؟؟

قبلا شمام بی معرفت نبودی!
:/

مهم اینکه حالت خوب باشه:)
چه پیش ما باشی یا نباشی،چه ازت خبرت داشته باشیم یا نه،من فقط امیدوارم شاد و سالم و خوشبخت باشی عزیزم:)
خوب زندگی کن جوری که به دلت میشینه:)
مواظب خودتم باش...
دوست دارم بی معرفت

نفس سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 00:25 http://manodandooon.blogsky.com

جلبک خاتون سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 00:03 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

زاده شو زاده شو :)

از نو :دی

امیدوارم مثل حرف هانی،ته این پیله پروانه باشه...
:)

فائزه دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 21:46

سلام نسایی جونم:)
چطور مطوری دختر؟؟
دلم برا تو و هانی یه ذره شده بود
به جون خودم چند روزه نبودم
دقیقن بعد از اون کامنتی که نوشته بودی "نیستی؟"
رک بگم اونو جواب ندادم چون نمیخواستم به بهونه ی خوندن جوابت بیام نت
دیگه به بزرگی خودت ببخش:))
ممنون به یادم بودین
براتون بهترینا رو آرزو میکنم
اگه دوباره نبودم از دستم ناراحت نباشیا
دوباره بهم صفته ناصفته بی تربیت نچسبونیا
قربانت
فدات
ستاره بچینی
بوس بوس(یکیش برا تو یکیش برا هانیه:)
مراقب خودت باش

سلام...ای بی معرفت خوب رفتی پشت سرتم نگا نکردی
تو مگه میذاری خوب باشم

از احوال پرسیات معلومه قشنگ دلتنگ بودی...
ای کوفت چه رکم شده

بی تربیتی بی تربیت بی تربیت بی تربیت:/
من نمیخوام بی معرفت...
هانی تو سهمتو میخوای؟

نفس دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 17:50

آنی دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 17:25 http://www.annie.blogfa.com

هر وقت توی زندگیم سختی دیدم و درد کشیدم!
فقط با فکر اینکه این یک پیله ست خودمو آروم کردم...

امیدوازم آنی....امیدوارم:)

نادیا دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 10:37 http://world94.mihanblog.com/

سکوتم را به باران هدیه کردم

تمام زندگی را گریه کردم

نبودی در فراق شانه هایت

به هر خاکی رسیدم تکیه کردم . . .

:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.