زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

باور کنم ؟.....

آرام تر ای  روزگار !من هنوز یه عالمه حرف ناگفته دارم و کار ناکرده...هی روزگار!


چقدر زود زود از روی بهمن های تقویم من گذر می کنی! آرام تر ....آرام تر........


امسال به جای شمع ،روی کیک تولدم یه دنیا ستاره چیده ام آنقــــــــــــــــــــــــــــــــــدرکه شکل 20میان آنها گم شده ...

می فهمی !؟یه عالمه ستاره....:ستاره های واقعی.....


دلم نمی آید ستاره ها خاموش شود -


حالا که بیشتر شبیه آدم بزرگا می شوم دلم برای کودکی هایم تنگ می شود !نگاه کن! کودک درونم دلش میخواهد شیطنت کند....خدای من ...طفلک درون من باورش نمی شود این همه سال را بدو بدوکرده ....اصلا خستگی هم حالی اش نیست...

 .....!هیس.....برای بزر گ شدن کمی تمرکز میخواهم..... دیروزنبض احساسم تند تند می زد....  ...امروز همه حجم عقلم  درد میکند ....فردا ..............؟!


حالا بیا روبه روی سادگی هایم بنشین و به تماشای روزهایی که از من می گذرد....


دلم گواه  خوبی می دهدبرای این زمستان...   دلم گواه می دهد انگار اتفاق های خوبی میان  این بهمن  تا بهمن بعد   جا گرفته...!!!


یعنی باورش کنم؟


+تولدم مبـــــارک!!!