زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

....



+بابا عجب آدمایی هستین شما! 

خبریه بگین با هم از دسترس خارج شیم ،با هم دیگه حذف کنیم! نکنه خبریه و من نمیدونم! ؟

اگه جریانی هس به منم بگین خوب! 

از دست شماها دیوانه نشم خوبه :/

منهای دو سه تا از لینکام باقی هممون خلیم دیوانه ایم قاطی داریم و خیلی چیزای دیگه که به خاطر رعایت ادب نمیشه گف! 

هر کدومتون هر کاری میخواین بکنین ،

از دسترس خارج میشین ؟میخواین حذف کنین ؟میخواین برین ؟

خوب از دسترس خارج شین ولی دیگه بعد چند روز برنگردین! 

میخوایین برین ؟

خوب برین چرا زجرکش میکنین! 

میخواین حذف کنین ؟

فدای سر هممون حذف کنین ببینیم کدوم مشکل با حذف شدن حل میشه.... 

تنها مشکل این دنیا رو وباتون میدونین ؟

خوب به سلامتی از شرشون راحت شین تا کل مشکلاتون حل شه... 



+من آدمِ نرفتن ام
آدمِ دوست موندن
یا اصلن آدمِ دیر رفتن ام
خیلی دیر ..
اما وقتی برم
دیگه آدمِ برگشتن نیستم.
آدمِ مثل قبل شدن نیستم.
باور کن !


+وقتی می‌گویم:
دیگر به سراغم نیا
فکر نکن که فراموشت کرده‌ام
یا دیگر دوستت ندارم‌، نه!
من فقط فهمیدم:
وقتی دلت با من نیست
بودنت مشکلی را حل نمی‌کند
تنها دلتنگ‌ترم می‌کند...!