زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

برا تک تکتون یه هفته ی خوب آرزو میکنم...

یاد من باشد فردا دم صبح ،


به نسیم از سر صدق سلامی بدهم

و به انگشت نخی خواهم بست


تا فراموش نگردد فردا ...


زندگی شیرین است ، زندگی باید کرد

گرچه دیر است ولی


کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزم شاید


به سلامت ز سفر برگردد

بذر امید بکارم در دل ،


لحظه را در یابم ...

من به بازار محبت بروم فردا صبح


مهربانی خودم، عرضه کنم 


...یک بغل عشق از آنجا بخرم ... !



نظرات 6 + ارسال نظر
علی امین زاده پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 17:32 http://www.pocket-encyclopedia.com

یاد شعرهای سهراب می افتم.

موقع خرید فراموش نکن سیب و شقایق هم بخری!

آخی چه قشنگ واقعا هم خریدی که توش سیب سبز و گل نباشه یه چیزی کم داره

نفس شنبه 26 دی 1394 ساعت 18:03

عادم با این شعرای قشنگ جیگرش حال میاد:)
مرسی بابت کامنتات دخترم، حالمو عوض کرد:)))
انشاالله عروسیت جبران کنم مادرجون:)))

فدات

اول شما

مادر شنبه 26 دی 1394 ساعت 15:36

بسیار دلنشین بود

مهندس جان شنبه 26 دی 1394 ساعت 12:15 http://mohandesjan.blogsky.com

یاد من باشد...

محمد شنبه 26 دی 1394 ساعت 10:30 http://aban93.blogsky.com/

شما هم هفته خوبی داشته باشی

زندگی شیرین است ، زندگی باید کرد

مرسی...
بله...

گل دختر شنبه 26 دی 1394 ساعت 08:15

منم برات یه هفته ی شاد و پر انرژی و عالییی رو آرزو دارم

مرسی عزیزم...

همچنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.