زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮﭺ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻠﭽﻠﻪ ﻫﺎﺳﺖ ....

زﻧﺪﮔﯽ ﮐﻠﺒﻪ ﯼ ﺩﻧﺠﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻧﻘﺸﻪ ی ﺧﻮﺩ
ﺩﻭ ﺳﻪ ﺗﺎ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ دﺍﺭﺩ....  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               ﮔﺎﻩ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﻋﺠﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮔﻬﯽ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ.

ﮔﺎﻩ ﺧﺸﮏ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮔﻬﯽ ﺷﺮ ﺷﺮ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺮﺩ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﺮ ﻣﺮﮒ
ﺑﻪ ﺷﻔﺎﺑﺨﺸﯽ ﯾﮏ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ


 

 ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺩﺭ آﻥ ﻗﻮﺱ ﻭ ﻗﺰﺡ ﻫﺎﯼ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺩﺍﺭد
ﺯﻧﺪﮔﯽ آﻥ ﮔﻞ ﺳﺮﺧﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺑﻮﯾﯽ
ﯾﮏ ﺳﺮآﻏﺎﺯ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺩﺍﺭد…  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               زندگی کن...
ﺟﺎﻥِ ﻣﻦ، ﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮ
ﺭﻭﻧﻖِ ﻋﻤﺮِ ﺟﻬﺎﻥ ، ﭼﻨﺪ ﺻﺒﺎﺣﯽ ﮔﺬﺭﺍﺳﺖ .
ﻗﺼﻪ ی ﺑﻮﺩﻥ ﻣﺎ ....
ﺑﺮﮔﯽ ﺍﺯ ﺩﻓﺘﺮ ﺍﻓﺴﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺭﺍﺯ ﺑﻘﺎﺳﺖ .
ﺩﻝ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ ....
ﮔﻞ ﺍﮔﺮ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﺩ ....
ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﻍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﻧﮓ ﺧﺰﺍﻥ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ....
ﻫﻤﻪ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﺖ؛
ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺳﺨﺖ ﻧﮕﯿﺮ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮﭺ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻠﭽﻠﻪ ﻫﺎﺳﺖ ....
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ...
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻮﺗﺎهى.


مشفق کاشانی



نظرات 28 + ارسال نظر

سلام خوبی؟
بنده ی سایت درست کردم پیامکی اگه مایل بودین شما با اسم خودتون میتونید پیامک ارسال کنید تو سایت معلومه شه خواستین امتحان بکنید مرسی ممنونم

علی جمعه 25 دی 1394 ساعت 21:10 http://lajani.blogsky.com

وبتون شلوغه
ولی شعره عالی بود . یه حس خوبی داشت

سلام...
خوش اومدین...
شلوغ ؟
بله شعر قشنگیه...

لیمو@@1 جمعه 25 دی 1394 ساعت 20:19

آره ولی من کلا این پستی که قرار دادم رو دوست دارم و هراز چندگاهی میارمش بالای همه پستهام

آخه من عاشق شهرمم با دنیا عوضش نمیکنم

دیده بودم...

قشنگه...

مریم بانو جمعه 25 دی 1394 ساعت 08:59

خیلی قشنگ بود

گل دختر جمعه 25 دی 1394 ساعت 00:08

یا خداااامی خواستن ترورت کنن؟؟؟
تغییر قیافه بده میری بیرون

الان بهتری؟؟

آره . . . . چیزی نشد اصلا . . . .

نفس پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 22:55

کدون پدرسوخته ای میخواسته نسا بانوی منو بکشه???
برم تقسیم بر 3 اش کنم...?!
;)

یکی نبود... دوتا ماشین بود...

عزیزم

نفس پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 21:57

تینا تو وبلاگش نوشته: نسا دیروز داشت میمرد!
طوری شده؟

آهان...
سه شنبه دو عدد ماشین محترم داشتن زیرم میگرفتن... الانم خوبم

نفس پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 20:37

سلام نسا جون چی شده؟خوبی؟

سلاک گلم...
چی شده مگه ؟

محمد پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 10:23 http://aban93.blogsky.com/

واقعا ممنونم..
که سر می زنید
امیدوارم به همه ی آرزوهاتون برسید..

مرسی...
همچنین

x پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 09:13

سلام

صبح بخیر


منم بهت یه دو میدم بذار کنار صفره ٬ بیست میشه

ممنون کامل و عالی

سلام عزیزم

مرسی خانمی

گل دختر پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 08:45

کامنت قبلی من بودم

آهان

علی پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 08:04 http://alishahriarykootak.persianblog.ir

سلام
برا سال 94 یه پست گذاشتم سربزنید
اگه خوب شدم سال بعد پست میذارم

سلام...
حتماً سرمیزنم...
ایشاا... که خوب میشین....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 07:43

دستت مرسی
توضیحات کامل بود
یهت یه 20 بدون 2 میدم

شما ؟

x پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 00:49

برنامه خواب اون دختر بهم ریخته داره تنظیمش می کنه

مرسی که بیداری خودتو از طرف من ببوس که کامنت هاتو زود تایید می کنی

فکر کردم جوابت همون چهار پنج کلمه بود :|

اها سوالت که گفتی پیچوندن چرا ؟ چرا که نه ! پیچوندن حق مسلم هر ادمیه (نظر شخصی)

یعنی آفرین داره که تو دو روز تونسته خوابشو تنظیم کنه!
بنده خودم شخصاً و تحت هرشرایط آب و هوایی میتونم همه جاااااااااااا بخوابم و تا خودم نخوام بیدار نشم خواب زمستونیم خواب خودته!

نه بابا دو خط چیه... کاااااااااامل نوشتم میگم بازم سوالی بود بپرس خواستم جواب میدم

اونکه بله اینم سهم شما بنده رژ لب صورتی و مرجانیم را میدوستم به شدت دقیقا رد همونا الان باید رو لپات باشه دوس جون

x پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 00:39

نپیچون خواهشا !!!

چشمات مشکیه یا سبز (با رگه های طوسی -عسلی)

در مورد چشمات نمیتونم به نتیجه برسم

حدسیات جدید به وب الکترون مثبت اضافه شد

عزیزم پیچوندن چرا!
کامل توضیح دادم و فرستادم برا فائزه...
منتها این دختر بی تربیت انگار خوابیده که تایید نمیکنه...
اون کامنتو بخون... سوالی بود در خدمتم

گل دختر چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 23:20 http://i-was-here.blogsky.com

سلام
نسایی بگو کدوممون درست گفتیم دیگه
بعدش یه جایزه ی توپ آماده کن

راستی بازگشت شکوهمندانه ی جناب نیکلای ایلیچ قدیم اکالیپتوس جدید رو بهت تبریک میگم

سلام...

نوشتم برات... چی میخوای ؟

واقعاً ؟برگشتن!
نمیدونستم.... مرسی گلم همچنین...

نفس سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 11:45

با من قهری؟!؟!
مگه من چیکار کردم

قهر چیه دختر خوب

جلبک خاتون سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 11:13 http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

عزیییزم....قربون تو برم دخدر اخه تو چقده مهربونی...

اره اره عزیزکم...فقط مف مف دارم البته که اونم زود خوب میشه...

+ جلبک ها کاروتینوءید دارن مگه نه؟ :)))



آره...

محمد سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 10:33 http://aban93.blogsky.com/

ممنونم

گل دختر سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 08:05 http://i-was-here.blogsky.com

سلام سلام صد تا سلام
هزار و سیصد تا سلام
چند تا خوبی؟؟؟
اوندفعه ای نشد بخونم
ولی خیلی قشنگه
"زندگی کن...
جان من،سخت نگیر"
هزاران احسنت به انتخابت

سلام...
مرسی تو خوبی ؟
مرسی

نفس دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 21:20

مثل همیشه عالی:))))
راستی چرا نظرتو تو پست من چه شکلیم نگفتی??
برام.مهمه نظرتا دوست جانک;)

مهندس جان دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 14:06 http://mohandesjan.blogsky.com

خیلی خوب بود...

مرسی عزیزم

سهیلا دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 12:16 http://rooz-2020.blogsky.com/

لیمو@@1 دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 12:05 http://lemoo100.rzb.ir/

حــســـرت واقــعــی رو وقــتـــی مـــیــخـوری
کــه بـبــیـنـی بــه انـــدازه
ســـنــت زنـــــدگــــی نــــــکـــردی .

درسته...

جلبک خاتون دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 11:42 http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

الهی قربونت برم اجولک کوچولو خب منم دوستت دارم....

لوس خانوم من کیه؟
توی درس هاتون جلبک هم دارین؟ میشه هی هر چی جلبک دیدی ماچم کنی و خوب یادش بگیری؟
اصن هیچی نخون فقط بشین جلبک بخون :)))
تو خجالت نمیکشی خواهر بزرگترت یه جلبک باشه بعد جلبک شناسی ت در حد صفر باشه؟ هااان؟

با این متن های حوشگلش و اون دوستت دارم های لوس گونه ش که دلبری میکنه...



جلبکم داریم... تو رنگای مختلف

ما یه تینا داریم که ماهه دیگه جلبک و اینا رو نمیدونم

x دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 11:13

....

معنیش ؟

محمد دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 10:09 http://aban93.blogsky.com/

چقدر زیبا

ممنون

گل دختر دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 03:22

سلام نسا جان
برا یکی از دوستام دعا میکنی
حالش خوب نیس آخه
ممنون میشم

حتماً عزیزم... حتماً

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.