زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

امتحان!

آلبوم جدید گروه چارتار رو دانلود کردم و گوش میدم... 

پیشنهاد سنا بود ،الان خیلی این آهنگا رو دوس دارم... 

خدا امروز رو به خیر بگذرونه... 

عصری امتحان دارم ولی خیلی وقت پیش این مباحثو خونده بودم... 

فک نکنم برسم مرور کنم... :(

امیدوارم امتحان نگیره ...


+کنسل شدن امتحان حس خوبیه  ^_^



نظرات 1 + ارسال نظر
Ziba سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 13:02 http://Ziba55.mihanblog.com

خــــــــــــــدا رو شکر.
آر ه واقعا خیلــــــــــــــــی حس خوبیه.....

خوب چیه ؟معرکه اس ^_^

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.