زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

یاد گرفته ام انسان مدرنی باشم...

یاد گرفتـــه ام ...


انسان مدرنـــی باشــــم


و هــر بار که دلتنـــــــگ میشــــوم


بـه جای بغـــــض و اشــــک ...


تنهـــا به این جملـــه اکتفــا کنـــم کــه ...


هوای بـــد ایــن روزهــا 


آدم را افســــــــرده میکنـد!!!


در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم


در "دلم" دلتنگی ام را


در "سکوتم" حرف های نگفته ام را


در "لبخندم" غصه هایم را


دل من چه خردســـــــــال می نگرد !


دل من...


از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!


ساده می افتد ! ساده می شکند ! ساده می میرد !


ســـــــــــاده  تر از آن چه تو تصورش را بکنی !!!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.