زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

پستای رمزدار من...

توی پستای رمز دار زیر چیزخاصی ننوشتم 

اصولا یا باید قضیه خیلی شخصه باشه یا اینکه حالم بد باشه تا پستیو رمز دار کنم... 

پستای زیرم حاصل یه حال خوب نیستن 

و چون نمیخوام حال خوب کسیو بد کنم یا 

خدایی نکرده آرامش کسیو به هم بزنم 

برای همینم پستا رو رمز دار کردم... 

چیزای جالبی برای خوندن نیستن... 

فقط انگار زمستون یکم زودتر مهمون این روزای این بهمن ماهی شده... 

باهاش غریبه نیستم و میتونم مواظب خودم باشم ...

خوشحال میشم اگه کسی نخواد اون پستا رو بخونه... 

جلبک خاتون عزیز کامنتدونیتو تعطیل کردی واسه همین فرستادن رمز برات مشکله... 

اول این پستو بخون اگه بازم خواستی رمز رو داشته باشی یه پست بذار که بتونم رمزا رو برات بفرستم... 

در مورد بقیه ی دوستامم همین طور... 

در ضمن اگر کسی خواست اون پستا رو بخونه 

من مسئول سوءبرداشت هایی که ممکنه پیش بیاد نیستم... 

حال من شاید به خاطر یه موردی که برای کسی مهم نباشه هم میتونه بد شه چون برام مهمه 

و برعکس ممکنه برا همه مهم باشه ولی برای من نه... 

همین.... 


نظرات 5 + ارسال نظر
J.a چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 08:38

اسمم چرا نیومد:/

الان اومد

جلبک خاتون چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 01:58 http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

باشه عزیزم هر جور راحتی
قسمت تماس با من هس :)))
دوست داشتی بده :)

بارانا سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 23:48 http://o0ilovegod0o.blogfa.com

دل آدم …چه گرم می شود گاهی ساده… به یک دلخوشی کوچک…

به یک احوالپرسی ساده…
به یک دلداری کوتاه …
به یک "تکان سر"…یعنی…تو را می فهمم…



به یک گوش دادن خالی …بدون داوری!
به یک همراهی شدن کوچک …
به حتی یک همراهی کردن ممتد آرام …
به یک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"



به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان چای !
… به یک وقت گذاشتن برای تو…
به شنیدن یک "من کنارت هستم "…
به یک هدیه ی بی مناسبت …
به یک" دوستت دارم "بی دلیل …



به یک غافلگیری:به یک خوشحال کردن کوچک …
به یک نگاه …
به یک شاخه گل…
دل آدم گاهی …چه شاد است …
به یک فهمیده شدن …درست !



به لبخند!
به یک سلام !
به یک تعریف به یک تایید به یک تبریک …!!!



و ما چه بی رحمانه این دلخوشی های کوچک و ساده را از هم هم دریغ میکنیم و تمام محبت و دوست داشتن مان را گذاشته ایم کنار تا به یک باره همه آنها را پس از مرگ نثار هم کنیم.

آخی چه قشنگ...
آفرین دختر با سلیقه

x سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 23:09

امیدوارم حال دلت زود خوب شه

هوای دل من هم چند وقتی ِ پَس ِ

کجایی هان ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 21:35

رمز:-)

اول شما ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.