زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

شنبه...

بعضی وقتا آدم یه چیزاییو به یکی میگه 

که بعداً از خودش سوال میپرسه 

"یعنی لازم بود بگم ؟"

نه اینکه به حرفایی که زدم ایمان نداشته باشم... 

دارم... 

اما... 

شاید به قول بابام بهتر بعضی چیزا رو حتی  اگه درسته نگی... 

میخوای کمک کنی ،ولی شاید میرنجونی... 

ساعت 11شب دوتا آدم خسته میتونن چیز مفیدی به هم بگن ؟

گمون نکنم! 

دارم چرت و پرت میگم الان و خودمم متوجهم... 

فک کنم اثرات سردردیه که از ظهر ول کنم نیس... و تازه انگار قصد رفتن کرده... 

این روزا دوستام زیادی حساس شدن... 

میگن این روزا گوشیت زیاد دستته! 

خبریه! ؟

و یا اینکه چی برا خودت میخونی ؟!

از بین این آدما میگذرم و میرسم به اتاقم... 

امروز یه روز کاری و درسیه انرژی بر بود... 

سردرد رو به علاوه ی کارایی که تو این هفته دارم بکنم میبینم که الان واقعاً دارم مینویسم که فقط این خط خطیای توی ذهنم کم شه... واضح شه... 

فردا صب به همه ی چیزایی که نوشتم فکر میکنم... 

به همه چی و همه کس 

ولی الان نه... 

فردا یه ساعتی فیلم این مدتو میذارم و میبینم ..

وقت نقد کردن فیلم خودمه... 

اما نه امشب ...

فردا... 



فردا.... 



نظرات 3 + ارسال نظر
وکیا_mostafa دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 13:54 http://romeo1.blogsky.com

هـــر وقت تونستی به کسی
آرامش ببخشی ؛
بدان عاشق شدی
وگرنه عشقی که
آرامش معشوق را بگیرد ،
خودخواهیست..

الان طرف مورد نظر آروم کرده یا نا آروم ؟این قسمتش همیشه برام گنگه...
قشنگ بود...

nafa_s یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 20:50

واس منم زیاد پیش اومده پشیمون شدن از حرفی ک نباید میزدم و زدمش:((((
بی خیال!
من رمز موخام:)

دیگههههههههههههههه
باشه گلم میفرستم برات...

x یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 01:33

پس تو هم مثل من فعلا خودت رو مرخص کردی

امیدوارم سردردت زود خوب شه

این مرخصی ها شاید ظاهرا یکم ادم رو عقب بندازن اما نتیجه نهاییشون غالبا خوبه

سلام...
مرخصی تموم شد..
سردردمم خوب شد...
آره معمولاً حال آدم خوب میشه... که شد...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.