زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

خرمایی و جالب! :/

عاقا عجب گیری کردیما!! 

من 19ساله رنگ موهای خودمو مشکی میدونم ،

منتها انگار بقیه قبول ندارن :/

همیشه دوستان گرام معتقدن وقتی تو نور خورشیدی یا احیانا جایی هستی که نور به حد و 

انداز ی کافی هس ،موهات قهوه ای یا خرمایی رنگ بنظر میرسه... 

امروز با یه خانم وکیل آشنا شدیم و داریم گپ میزنیم من هی میبینم این وسط حرفاش چشماشو ریز میکنه و به موهام زل میزنه!o-o

یعنی یه لحظه برام جای سوال شد این چرا اینطوری میکنه! 

که خودش متوجه شد و توضیح داد موهات مشکی نیس خرماییه!! 

دقیقا قبلشم شنبم(دوستم)میگفت موهات دقیقا مشکی نیس یه جور قهوه ایه!! 

حالا اینا فقط دوتا نمونه ی بارزش بودن! 

موندم چرا بنظر خودم مشکیه موهام به نظر بقیه نه!!

کلاس امروز کنسل شد مجبور شدیم یه قسمت از مسیرو زیر بارون شدید برگردیم تا به خیابون برسیم... 

خیس شدیم شدید... 

برگشتم خونه هی جلوی آیینه به موهام دقت میکنم! آخرشم به نتیجه ای نرسیدم ^-^

این خانم وکیل عزیزم اونقدر از من تعریف کرد که داشتم کم کم به آدم فضایی بودن خودم 

ایمان میاوردم!! 

میگه چه شخصیت جالبی داری! 

تصور کنین درباره ی همین جمله حدوداً یک ساعت تمام گفت و پرسید و نظر داد! 

یعنی سوگند(دوستم)فقط نگامون میکرد میخندید! 

بنده از همینجا اعلام میکنم هر کسی نیاز به تجدید روحیه داره میتونم این خانمو بهش معرفی کنم... 

انصافاً خانم خوبی بود ولی خداییش من این همه عجیب و بی عیب و نقص نیستم... 

به خودشم گفتم منو شبیه این آدم فضاییا نبین منم یه آدمم مثل خودت! 

آخرشم فک کنم موفق نشدم قانعش کنم! 

میگه با این پشتکاری که تو میخونی حتماً اون چیزی که میخوای قبول میشی در ضمن هم روحیه ات هم کلا فیزیک و قیافتم میخوره به این شغل...


نظرات 7 + ارسال نظر
مادر چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 12:56

خوبه که چه دوست خوبی پیدا کردی
موهای تیره زیر نور یه رنگ دیگه دارن مثلا هاله قهوه ای ولی کلا موی تیره تیره ست دیگه خودتو اذیت نکن مادر جان خیلی هم خوشگله ( حالا من ندیدم ها ولی حتما خوشگله)

سلام بانو...
آره خیلی خانم خوبی بود...
منم میگم مشکیه ولی بقیه مشکل دارن انگار...
خودم موی مشکی دوس دارم....
مرررررررررررررسی

محمد سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 19:56 http://aban93.blogsky.com/

سلام
ممنونم...چه خوبند این آدمها که به آدم روحیه می دهند..

سلام...
بله از لحاظ روحیه دادنش که عااااااااااااااالی بود....

گل همیشه بهار سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 14:37 http://judytanha.mihanblog.com

سلام
حالا موی سرمون مشکی یا قهوه ای مگه فرقیم میکنه ؟! مهم اینه که رو سرمون مویی هست و از بابتش باید خدا رو شکر کنیم .

سلام...
خوب بود واقعا هم درست میگی...

مریم بانو سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 09:31 http://www.rozhan313.blogsky.com

حالا فهمیدم جریان اون اولین پست چیه...
دقیقا چ شغلی میخوای
هیچ وقت نگفتی :)

میگم

گل دختر سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 03:33

سلام
برو تو آفتاب بعد به موهات نگا کن اگه مشکی بود که همون مشکیه ولی اگه قهوه ای روشن شد قهوه ایه تیره اس

سلام...
فعلا که هوا ابریه.... آفتاب رویت شد چشم دقت میکنم نتیجه رو اعلام میکنم!

شهرزاد دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 21:34 http://namayeshi.mihanblog.com

سلام خوبین ؟ یه چیز جالب بهتون بگم من همیشه فکر می کنم شما شبیه همین عکسی هستین که تو وبلاگتون زدین و رنگ موهاتون هم این شکلیه

سلام شهرزاد جون شما خوبی ؟
من ؟نه عزیزم مطمئن باش من کمترین شباهتی به این عکس ندارم....

x دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 20:19

چه باحال .... منم می پرسم میگن موهات خرمایی ِ! خودم میبینم ٬ مشکی ِ ولی نه ازین پر کلاغی ها! برای همین اسم این رنگ رو گذاشتم مشکی ِ بور :)))

واقعا هم وضعیه هااااااااااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.