زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

اینجا فقط دنیای گذر،فقط دوستیای مجازی... همین...

جسمی شکسته و روحی پر از خراش 

عاشق نمی شوم دلواپسم نباش 

دستانی از تهی ،پاهایی از ورم 

فکر مرا نکن ،امروز بهترم 

حال مرا مپرس،چیزی مهم که نیست... 

این دل شکستگی اقرار بی کسی است 

درگیر من مشو 

همدم نمیشوم 

حوا مرا ببخش.... آدم نمیشوم... 

تقصیر تو نبود ،نه من نه بخت خود 

تو عشق خط زدی من خواستم نشد 

درگیر عادتم سرگرم خود شدم 

در مرز یک سقوط دیگر نه تو نه من 

از پشت این سکوت از این نقاب و نقش 

حال مرا بفهم جرم مرا ببخش... 

امروز بهترم... حوا بیا ببین 

دلتنگ من مباش،من مرده ام... همین! 

شکل خودم شدم تلخ و بدون ره 

در انتهای خویش حال مرا بفهم... 

شکلی شبیه خود با چشم گریه سوز 

باور نمیکنم آئینه را هنوز... 

از پشت این سکوت از این نقاب و نقش 

حال مرا بفهم جرم مرا ببخش... 

امروز بهترم... حوا بیا ببین 

دلتنگ من مباش،من مرده ام... همین! 

جسمی شکسته و روحی پر از خراش 

عاشق نمی شوم ،دلواپسم نباش... 

دستانی از تهی ،پاهایی از ورم 

فکر مرا نکن ،امروز بهترم... 

حال مرا مپرس ،چیزی مهم که نیست 

این دل شکستگی اقرار بی کسی است 

درگیر من مشو 

همدم نمیشوم 

حوا مرا ببخش.... آدم نمیشوم... 


نظرات 3 + ارسال نظر
گل دختر دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 14:57

به منم رمز میدی؟؟؟

سلام گل دختر...
عزیزم کسی جز خودم رمز اون پستو نداره..

محمد شنبه 16 آبان 1394 ساعت 10:00 http://aban93.blogsky.com/

عشق است ودلواپسی هایش..
کسی که یکبار عشق وتجربه کرد و به معشوق نرسید..دیگه از عشق وعاشق شدن می ترسد..

این پست کلا فقط برای روشن کردن موضعم بود...
اینجا دنیای مجازیه منه... جایی برای نوشتن و رفتن...
و اینکه فعلاً تو مود عاشقی نیستم... فعلاً برا من زوده....
موفق باشین...

گل دختر:) شنبه 16 آبان 1394 ساعت 01:12

زیبا بود

مرسی گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.