زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

وحی منزل!

دوست مجازی من... 

چند وقت است برایت می نویسم و تو میخوانی 

و گاهی تو مینویسی و من میخوانم... 

دوست مجازی من... 

این روزها دردودل هایمان را به زبان نمی آوریم 

تایپ میکنیم... 

مانده ایم اگر این دنیای مجازی نبود ،

روی دیوار احساس چه کسی مینوشتیم... 

نامت زیباست،اما افسوس مجازی هستی... 

پشت هر یک از این نوشته ها یک نفر است...

میخواند،فکر میکند،گاهی هم گریه میکند یا میخندد... 

برای چند دقیقه هم که باشد،از دنیای واقعی 

مرخصی میگیری مینشینی برای دل خودت... 

گاهی هم شب و روز میچرخی در این دنیای رمزدار... 

ولی میدانم 

قدر تمام لبخندهایت تنها هستی ،

اگر همدمی بود که مجازی نمی شدیم! 

شاید این معجزه ی مجازی بودنت باشد... 

دوست مجازی من بودنت را قدر میدانم... 


نظرات 9 + ارسال نظر
Ziba شنبه 16 آبان 1394 ساعت 20:56 http://Ziba55.mihanblog.com

خیلی قشـــــــــــــنگ بود...
اما من اسمم واقعی..
منم تو رو قدر میدونم.....

مرسی گلم...

گل دختر جمعه 15 آبان 1394 ساعت 05:39

حقیقت
نه به رنگ است و نه بو
نه به هآی است ونه هو
نه به این است ُ نه او
نه به جام است و سبو
گر به این نقطه رسیدی ؛
به تو سر بسته و در پرده بگویم
تا کسی نشنود این راز گهر بار جهان را :
آنچه گفتند و سرودند
تو آنی !!
خود تو جان جهانی
گر نهانی و عیانی
تو همانی که همه عُمر به دنبال خودت نعره زنانی
تو ندانی که خود آن نقطه ی عشقی
همه اسرار نهانی !
مولانا

+تو جواب نیکلا باید میگفتی
خوده خودشه همونی که من میخواستم
به جون خودم هیچ کسیو اینجوریا نخواستم

حالا برا خودت یه ترانه بگم روحت شاد شه:))
دختر بهمنی مال منی چه رنگ و رویی داری
.......(یادم نی)
دختر بهمنی،دختر بهمنی
(مردم سحرخیز که میشن کامروا میشن
ما سحر خیز که میشیم دیوونه میشیم)

گل دختر خواننده میشود!
شعرهات قشنگ بود گلم

x پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 22:35

احوال رفیق جان ؟

شب پاییزیت به خیر و پر از انرژی

سلام خانم...
شب و روزت بخیر عزیزم...

نیکلای ایلیچ پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 21:54 http://myclassiclife.blogsky.com

کامنت من نیومده؟

اومده...

نیکلای ایلیچ پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 19:53 http://myclassiclife.blogsky.com

یادمه جمله ی آخرو یبار برام کامنت کردی..."اگه همدمی بود که مجازی نمیشدیم"
گل دختر همون گل دختر خودمونه؟؟
رمز به من تعلق میگیره؟
راستی مدتیه بهم سر نمیزنی...

سلام...
آره گفته بودم...
دقیقا گل دختر خودمونه....
این پست فقط برای خودمه... یه مدت بعد شاید به دوستایی که لینکن رمز بدم البته نه فعلاً...
وبتونو میخونم حتی اون پستی که رمزدار شد...

گل همیشه بهار پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 19:39 http://judytanha.mihanblog.com

متن زیبا وپر معنایی هستش .
امیدورام دوستیها چه مجازی وچه غیر مجازی آلوده به دروغ ودورنگی نشه .

مرسی عزیزم....
منم امیدوارم....

مادر پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 12:12

مهم اینه که دروغ نباشیم حالا مجازی و واقعی بودن خیلی مهم نیست
اون پست بالا رمزش فرق داره؟ من ندارم؟

سلام...
بله حق با شماست....
رمز همه ی پست ها یکیه جز این...
تا یه مدت رمز دار میمونه شاید بعداً رمزشو بردارم

گل دختر:) پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 10:10

دلم دریا
دلم لبخند ماهی ها
دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور
دلم بوی خوش بابونه می خواهد
دلم یک باغ پر نارنج ...
دلم آرامش ِتُرد وُ لطیف ِصبح شالیزار
دلم صبحی
سلامی
بوسه ای
عشقی
نسیمی
عطر لبخندی
نوای دلکش تار و کمانچه
از مسیری دورتر حتی
دلم شعری سراسر دوستت دارم
دلم دشتی پر از آویشن و گل پونه می خواهد
دلم آوازهای سرخوش و مستانه می خواهد
دلم تغییر می خواهد ...

قشنگ بود

بارانا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 07:55 http://o0ilovegod0o.blogfa.com/

خداوندا، خداوندا !!!

قرارم باش و یارم باش ...

جهان تاریکی محض است !!!

می‌ترسم ،

کنارم باش ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.