زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

یه آدم بی شعور! 2

پست قبل کامل نمیشه.... 

خلاصه اینکه طرف شانس آورد تو کوچه بود.. 

اگه تو خیابون بود یقشو میگرفتم تحویل گشت ارشاد و پلیس میدادمش یا اینکه نهایتا جیغ بنفش میکشیدم ملت آدمش میکردن! 

کلا تو خونه همه خیالشون راحته من طوریم نمیشه... 

دوستام میگن آخه خودشون میدونن چی تحویل جامعه دادن!! 

من دیگه حرفی ندارم :/

فقط دعا میکنم خدا هدایتت کنه همین... 


نظرات 5 + ارسال نظر
sena چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 07:30 http://sena456456.blogfa.com/

از عشق بارونی منم سر بزنید خوشحال میشم ...

اگه یه جا یه زمانم ترسیدی باید ترس ت قورت بدی چون خلاف کارا می خوان بترسین ....اما بی احتیاطی نکن ...

منتظر حضورت در وب م هستم ...

سلام...
خوش اومدی...
حتماً به دنیای قشنگت سرمیزنم....

nafa_s سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 11:19 http://manodandooon.blogsky.com

سلام نسا بانو جان...احسنت...مث خودمیا ینی...حالا به تو توخونه میگن افرین...تو خونه مامانم به من میگه رحم کن ب جوون مردم نزنی بکشیش...حالا تو سال کنکور واس تو بیفتیم دنبال اولیای دم!دی!!
ولی عاشق بابامم...یه شوکر و یه گاز اشک آور با ی باتوم فنری تو تولد 15 سالگیم بهم داد گفت هرکی خواست پاشو از گلیمش درازتر کنه حسابشو برس بقیه ش با من...
تازه رزمی کارم هستم !دی!!!...فکر کنم اگه پسره گیر من افتاده بود الان داشتن واسه مراسم 3و7 ش تدارک میدیدن!

سلام گلم....
پس توم مثل من یه زمانی به فکر هنرهای رزمی بودی!
ایول بابات

مریم دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 21:35 http://40years.blogsky.com

عجب آدم عوضی !!
مرد بی غیرت همسایه رو بگو ...
وای من جای تو بودم می ترسیدم حسابی :)

آخه جالبش اینکه همسایمون اصلا به خودش زحمت نداد بپرسه موضوع چیه!
مشغول بیرون آوردن ماشینش بود...

گل همیشه بهار دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 14:55 http://judytanha.mihanblog.com

سلام
امروزم اتفاقا منم با یه آقای عوضی برخورد داشتم ,حیف که تو شرکت بودم وگرنه زنگ میزدم پلیس که طرف وبیاد جمع کنه بره ولی خب مدیرمون حسابی جوابش وداد
متاسفانه بعضی از آدما انگار توی جنگل بزرگ شدن که نه تربیت رفتاری دارن نه اخلاقی ...

x دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 10:57

سلام


وااای دمت گرررررم به خدا کیف کردم خوندم


دختر شجاعی آ ... من احتمالا می دیدم شب ِ... تاریک ِ ... خلوت و این اتفاق افتاده ٬ به احتمال ۶۰٪ انا لله و انا الیه راجعون میشدم!


قول بده بعد از کنکور یه کلاس برای من بذاری و بهم ازین اموزش ها بدی .خب؟

اخه من زیاد عادت و حوصله صحبت ندارم .... اکثرا سلاحم به اخم کردنم برمیگرده هر چند میگن ترسناک اما به نظرم اصلا در مورد آدم به این پررویی جوابگو نیست

سلام ایکسی جون....
اخمتو عشقه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.