زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

یه آدم بی شعور!1

عصری کلاس داشتم رفتم کلاس بعدشم رفتم دنبال کارای مشاور از اونجام رفتم خریدامو کردم... بعدم راه افتادم سمت خونه... 

رسیدم دم در مجتمع که حدودا یه متر از کوچه عقب نشینی داشت... یهو حس کردم یکی خورد بهم!! 

برگشتم دیدم یه آقای حدوداً 27-28ساله تو کوچه ی به اون بزرگی با اینکه ورودی ساختمون یه متر رفته تو حیاط خورده به من! منی که با این قد و بالا کاملاً قابل تشخیصم! 

هدفونو از گوشم درآوردم صداش میزنم آقا!! 

مگه راه رفتن بلد نیستی که تو کوچه ی به این بزرگی این جوری راتو کج میکنی میای میخوری به منو میری!! 

گفتم شاید الان برگرده معذرت خواهی کنه!

ولی دیدم در کمال پرویی دستشو به معنی برو بابا تکون میده!! 

عاقا منو میگی اصلا قاطی کردم! 

میگم جناب مگه کوری که منو نمیبینی که نیستی ،آدم احمق میای غلط اضافه میکنی حالا طلبکارم هستی !!اگه مردی وایستا زنگو زدم الان بابام میاد بهت درست راه رفتنو جوری یاد میده که اگه تا این سن یاد نگرفتی الان با گوشت و پوست و استخونت یاد بگیری وایستا... 

بعد دیدم طرف وسطو کوچه گیج میزنه! 

یهو یادم افتاد من اینو الان سر کوچه دیده بودم! 

گوشی دستم اومد که این بی شعور پیش خودش فک کرده کوچه که خلوته و تاریک اینم یه دختر که از ترسش صداشم در نمیاد! 

نمیدونست که زده به کاه دون... 

خلاصه دیدم پسره دوباره داره میاد سمتم اینبار 

با فاصله که بتونه در بره... 

گفتم وایستا دیگه... وایستا... 

طرفم د برووووووووووووووووووو... 

همسایمونم دستش درد نکنه داشت ماشینشو از پارکینگ بیرون میاورد ولی انگار نه انگار!! 

هر چند من انتظاریم نداشتم چون خوب یاد گرفتم از خودم مواظبت کنم  ولی خوب انسانیت چی ؟

اومدم برا مامان تعریف میکنم میگه خوب کاری کردی یه دونه میزدی  تو گوشش تا آدم شه! 

یعنی اعصاب مامانم از خودم داغون تر

نظرات 4 + ارسال نظر
Ziba شنبه 16 آبان 1394 ساعت 20:56 http://Ziba55.mihanblog.com

راستی جواب آزمایش چی شده؟؟؟؟؟؟؟

چیزیم نبود...
مرسی که پرسیدی

مادر چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 11:51

این که خیلی کارش بد بوده و ببخشی عوضی بوده کاملا معلومه ولی به نظزم خطرناکه وایسی با اینجور ادما کل کل کنی حداقل این مواقع حتما اول زنگ بزن در باز باشه برات که اگه اومد طرفت بتونی بری توی خونه درو ببندی
عزیزم تو روز روشن مردمو جاقو میزنن مواظب باش

محمد سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 09:37 http://aban93.blogsky.com/

ممنونم..
نباید با آدمها درگیر شید..اینم بعضی مردها..زمانه بدی شده....حالا از شعورشون بگذریم....بعضی هاشون شیشه و ...............اینا می زنند وتو هوای خودشون نیستند..خدایی نکرده..چاقویی می زنند ومی روند.............یه دختر همیشه باید مواظب خودش باشه.....موفق باشید..

مرسی...

ریحانه دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 13:12 http://khoda-ba-mane.blogsky.com/

بعضی مردا شبیه گرگ شدن...
خیلی خوشم اومد ازت که انقدر قوی و محکم برخورد کردی
آفرین
هرچقدر بیشتر بترسی و کم بیاری اینجور آدما بیشتر دور میگیرن
.
اینم آدرس وبلاگم ^______^
.
راستی حال و احوالت چطوره?خوبی???
اوضاع درسا.....?!
خب پیش میره?
راستی هیچ وقت بهم نگفتی چه رشته ای دوست داریا.....

سلام ریحان بانو...
مرسی گلم... درسام میگذره ولی بعضی وقتا به سختی
چشم میگم ریحانه جون...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.