زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

خدایا....

دل من خسته شده،ناز کشیدن بلدی؟

روی لبخند غمش،ساز کشیدن بلدی؟

نبری یاد مرا،خاطره ها را نکشی!

طرح چشمان مرا باز کشیدن بلدی؟

غزلی باز بخوان،عاشقی از یادم رفت

از زبان دلم من،راز کشیدن بلدی؟

پر و بالی دگرم نیست،قفس جایم بود

تو هنوزم،پر پرواز کشیدن بلدی؟

دفتر عشق من،آغشته شد از خاطره ها

چهره ی عاشق طناز کشیدن بلدی؟

دل من غرق تمنای وصال تو شده

نقش یک عاشق طناز کشیدن بلدی؟

غرق دریا شده ام،قایق تو جا دارد

لنگر عشق بگو باز کشیدن بلدی؟

ناززززز کن ناز،که این کار تو هست

ای خداااا راست بگو ناز کشیدن بلدی؟


نظرات 3 + ارسال نظر
جوجه کوچولو پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 09:49

خیلی خیلی خیلی قشنگ:)

فدات

محمد چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 09:55 http://aban93.blogsky.com/

چقدر زیبا بود...
فقط دل بسپار به خدا..چنان نازمان را می کشد..
خدا عاشق بندگانش است............

صد البته....

گل همیشه بهار سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 19:59 http://judytanha.mihanblog.com

احساس حضور خدا

در همه حال

همه مسائل را حل میکند.

بله درسته...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.