زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...
زنانه ترین ناگفته های حوا

زنانه ترین ناگفته های حوا

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید،اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید،این منم قهرمان خودم...

جناب مشاور!!

دیروز اولین آزمون مهر قلم چی بود...

اونقدر افتضاح بود که نگو و خواهشا هم نپرسین!!

البته حقم بود!کسی که فیزیک و عربی رو نخونه حقشه!!

چون میدونم تقصیر خودم بود واسه همین بابت خراب  کردن اولین آزمون ناراحت نیستم...

حالا به هر حال گذشت مهم اینکه تکرار نشه...

به قول بابام:

"یه تجربه بود سعی کن ازش درس بگیری تا تکرار نشه،سعی کن آزمون بعدت بهتر باشه،

نه بهتر از دوستات بهتر از همین آزمونی که خودت دادی"

طبق روال همیشگی خونمون بعد یه  مشکل میشینیم و با هم 

همفکری میکنیم،اینبارم برای آزمون شاهکار من این جلسه ی خانوادگی برگزار شد...

خلاصه بعد از کلی حرف زدن قرار شد بریم پیش یه مشاور و وضعیت درسی من

زیر نظر ایشون باشه...شام و خوردیم و من اومدم تو اتاقم درس بخونم

که دیدم برام  sms  اومده...دنیز بود،دوست گلم که کلا با 

تکنولوژی مشکل داره!یعنی اونقدر که سیمکارتشو از دسترس خارج کرده 

و تلفن خونه رو هم اصلا جواب نمیده،منتها تنها آدمی که به گفته ی مامان و باباش و خودش 

تونسته از این خط قرمزا عبور کنه منم!!!

خلاصه دیدشب sms داد  ومنم جواب دادم،بعدش خودش زنگ زد

و درباره ی مشاورش گفت،آخه چند مدت بود که قرار بود خانم کوچولو 

از مشاورش برام بگه تا منم یه تصمیمی بگیرم برای این قضیه ی مشاور...

شماره ی پشتیبان رو داد مام زنگ زدیم با دختره حرف زدیم،آخرشم قرار شد این هفته

برم مهمون ببینم جناب مشاور کارش چه جوریه!!از شانس ما انگاری دوست معلم شیمیه پارسالمونه!!!

خدا کنه مشاوره ی این شباهتی به درس دادن استاد شیمیمون نداشته باشه!!!

دو ساعته دارم دنبال عکشس میگردم که ببینم اصلا کیه آخرشم فقط دوتا عکس ازش پیدا کردم 

که قیافش زیاد واضح نیست...

دنیز میگفت تو تلوزیون ندیدیش؟گفتم نه!!!

اینم عکسش.....


نظرات 3 + ارسال نظر
جوجه کوچولو پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 10:00

لعنت بهش
خیلی داغون بود آزمونش

موافقم...

Ziba دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:35 http://Ziba55.mihanblog.com

الهـــــــــی...
مجریشو خیلی من دوست دارم..
پیمان طالبی....

منظورم نیک بین بود نه طالبی! عاشقیا

گل همیشه بهار شنبه 25 مهر 1394 ساعت 19:10 http://judytanha.mihanblog.com

سلام شبت بخیر

خواهرزاده منم دیروز واسه آزمون وقت کم آورده و خیلی عصبانی بود.دعا میکنم هتون در کنکور سال آینده موفق باشین.

سلام...
آره آزمون جالب نبود!
مرسی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.